N0 LN-FNJ/G-CKWP - status

Re: G-CKWP - status

Denne ble overlevert 1 desember. Men har ikke flydd fra boeingfabrikken rett etterpå som DY vanligvis gjør med sine 787.
 
Re: G-CKWP - status

Om man regner med denne maskinen, hvor mange 9-leveranser gjenstår?
 
Re: G-CKWP - status

G-CKWP er ennå ikke satt i trafikk. Skal vel fly ut fra London. Maskinen burde vel vært satt inn som erstatning for en av de to A330 som er leid inn fra Wamos air og som daglig flyr ut fra London!
 
Re: G-CKWP - status

G-CKWP er ennå ikke satt i trafikk. Skal vel fly ut fra London. Maskinen burde vel vært satt inn som erstatning for en av de to A330 som er leid inn fra Wamos air og som daglig flyr ut fra London!

Ser ut som den skal fly PAE-LGW nå om ett par timer, NRS8A. Ble overlevert 1 des. så har stått uvanlig lenge på PAE etter overlevering.

Blir sikkert da satt i trafikk om ikke så lenge fra LGW.
 
Re: G-CKWP - status

Omregistrert til OE-LNP for BOC Aviation 28/6 ifølge Skyliner:

Boeing 787 -9 63317 755 OE-LNN BOC Aviation regd 28jun21, parked at SNN (+ 63318/772 OE-LNP ex G-CKWP,+ 63320/827 OE-LNT ex G-CKWT, + 63346/870 OE-LNY ex SE-RXY) ex G-CJWN
 
Ser ut som denne får LN-FNJ som registrering hos Norse, basert på tilsynets tildeling av Mode S koder
 
Da har denne fått fulle Norse-farger og motorer i følge deres Linkedin sider. Og navnet blir Jotunheimen
 
Ikke malt, og blir ferget til Warszawa i dag, hvis de får fikset den. Den var ikke særlig samarbeidsvillig, visstnok ...
 
LN-FNJ til 22/4 og nå igjen G-CKWP. Skal til London i kveld etter en testflight. (Bildet tatt 6/5)
 

Attachments

  • G-CKWP.jpg
    G-CKWP.jpg
    120.4 KB · Views: 64
Back
Top