DY LN-BKA - status

Omregistrert i går 13/7 til OE-IZA, melder Skyliner:
Boeing 737 -8 42832 OE-IZA AAA Max 2 Malta Ltd regd 13jul21, parked a MZJ (+ 42835/7231 OE-IZM ex SE-RTA) ex LN-BKA
 
Det kan se ut til at noen vil ha denne, ute på test flight MZJ-PHX-MZJ i går 12/2:
Boeing 737 -8 42832 7040 OE-IZA Arctic Aviation Assistance air-test at MZJ 12feb24 prior delivery to? ex EI-FYI

Og Skyliner har nok blingset litt, ex-EI-FYI er jo nå TF-ICF, og OE-IZA er vel heller eid av DAE Capital?
 
Ferdiglakkert og på vei hjem til KEF som FI6401, fremdeles som OE-IZA:
Boeing 737 -8 42832 7040 TF- Icelandair onward delivery 27feb24 FMO-KEF, OE-reg, after paint ex OE-IZA
 
Det var jo en passende rute ;)

Noen som vet om det er noen tydelige tegn på ar disse maskinene har vært hos Norwegian i kabinen? Seter og garndiner er vel bytta ut, men kanskje noe annet? Vet at det på -NG maskinene til DY i hvertfall er et klistremerke på norsk på den fremste og bakerste hattehyllen der det står «ingen bagasje», hadde jo vært litt artig om det var noen slike rester som får noen nordmenn til å rynke på nesa:lol:

Ellers så har jo icelandair beholdt de svarte feltene på vingekanten for å lettere observere isdannelse, så utenfra er det i hvertfall tydelig for oss nerder at dette er ex-norwegian
 
...Vet at det på -NG maskinene til DY i hvertfall er et klistremerke på norsk på den fremste og bakerste hattehyllen der det står «ingen bagasje»....

Spørs hvor Icelandair har ekstra setebelter, ekstra/infant redningsvester, ELT, crewvann + noen bagger med utstyr. Det er iallfall det Norwegian har i første/siste hattehylle.
 
Back
Top