Live update fra St Maarten!

Thomas

ScanFlyer Rusty
_noen sjans for å få denne sticky?_

Her følger dagens første shot.. kjerra vår fra EWR landet 12:30 lokaltid, så har ikke blitt så mye skyting enda.

JetBlue fra JFK! (Denne forum thumbsaken komprimerer da veldig, men dere får ett visst innblikk!)

Attachments

• JetBlueSXM.jpg
    JetBlueSXM.jpg
    37 KB · Views: 713
Nydelig! Sticky tråd og live updates - nå har du lagt lista høyt - vi venter i spenning

Dette er tatt fra balkongen, jeg droppet dog 70-200mm linsa til fordel for 24-105IS.. begynner vel egentlig å angre litt

Attachments

• AA757.jpg
    AA757.jpg
    60.5 KB · Views: 645
USAirways kom dessverre mens solen tok en pust i bakken, dagens lavest Jetliner!

Attachments

• USairways1.jpg
    USairways1.jpg
    97.9 KB · Views: 650
Siste bildet fra denne kanten, nå er det kvelden etter en bedre middag med dertil drikke..

N700GB (Global Express) lander i mørket!

Uff og uff så dårlig disse bildene blir komprimert!

Attachments

• natta.jpg
    natta.jpg
    66.3 KB · Views: 615
Najs. Flott med bilder fra SXM! Ha et herlig opphold. Her i Oslo er det spådd regn de neste 5 dagene :(

På Lørdager kommer de BÅDE med 737 og 757, ellers kun 737. Idag har det egentlig vært en litt kjedelig spotterdag.. ingen Air France.. ingen KLM.. kun disse kjedelige 75ene. Imorgen derimot!! :)

F.o.m. dette tidspunkt vil bildene bli linket til mitt privatområdet for å opprettholde en reasonable compression ratio.. her er noen eksempler ;)

aal755.jpg

AA668.jpg

JetBlueSXM.jpg

Last edited:
Jeg PRØVER så godt det lar seg gjøre å ikke væra misunnelig... lalalalala, har det bra med Fokker 50 på Kvernberget...dumdidi... :rolleyes:

Denne tråden skal følges med nøye. Pøs på med bilder!! :)

Back