Littahvert

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Bare noen bilder på måfå fra 'samlingen' - enjoy ..... !

01d.jpg

Ikke bare Norwegian som hadde Silver - Seattle

01e.jpg

777LR prototypen på utstilling ved Museum Of Flight - Seattle

01f.jpg

JAL 747F avgang i bitende kulde - Anchorage

01g.jpg

Konkurranse ved gjerdet - Anchorage

01j.jpg

Brom brom - Diesel 10 - Seattle

01c.jpg

NW 747F takeoff i bitende kulde - Anchorage

01a.jpg

Follow me! ATA 757 - Ft Drum, NY

01b.jpg

Så gjør vi så når vi losser vårt flly! ATA L-1011 - Scranton, PA

01k.jpg

Bye bye! Delta MD90 - Seattle

Utrolig bra! L-1011 er ett virkelig nydelig fly. Men hva er den luka/"døra" som det står C-3 på til? :)

Alt skulle tyde på at du har en meget fin samling hvis disse er på måfå! :) -men det vet vi jo fra før av da...

Virkelig flotte og varierte bilder!
C-3 døren på Tristaren er aft-cargo door og har(hvis jeg ikke tar feil) ventilasjon til dyretransport :)

Virkelig flotte og varierte bilder!
C-3 døren på Tristaren er aft-cargo door og har(hvis jeg ikke tar feil) ventilasjon til dyretransport :)

Det er helt korrekt, men for å være mer spesifikk så er tristar'en i utgangspunktet containerlastet, og treer'n er derfor eneste rom hvor man kan laste dyr. Hele aft cargo er imidlertid ventilert. Foran også, hvis jeg husker rett.

Ja det her var en fin "Littahvert" serie. Så jeg håper arkivet ditt inneholder flere "Littahvert" bilder (og sleng gjerne med et helikopter eller to ;) )
MD90 er et fly jeg aldri blir lei av å se. Synd de er så sjeldne her nord :(

Kjempefin og variert littahvertserie! MD-90 sjelden i nord ja, vet bare om to visitter i Tromsø. En i '98 og den andre i februar 2004...:)

Det er helt korrekt, men for å være mer spesifikk så er tristar'en i utgangspunktet containerlastet, og treer'n er derfor eneste rom hvor man kan laste dyr. Hele aft cargo er imidlertid ventilert. Foran også, hvis jeg husker rett.

Blir vel mer brukt som compartment for cew bags i disse dager...

Back