• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt OT: Epcot

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Etter aa ha inntatt lunch paa Epcot maa jeg si jeg foeler meg snytt ... ikke bare har de endret konseptet paa 'Akershus Festning' til aa vaere et slott fullt av prinsesser (er smaapiker med prinsessestjerner i oeynene bedre publikum enn oss vikinggutta?) men de har ogsaa fjernet reker, gravlaks og eggeroere fra koldtbordet. I tillegg er det bare Melkesjokkis, Dajm og Stratos Noett igjen i shop'en - hvor er Firkloever, Gullbroed, Troika og alle de andre godsakene??

For ikke aa snakke om at det bare er dansk oel aa faa kjoept, men det er gammelt nytt ....

Personlig synes jeg dette smaker litt 'nasjonal skandale'. Kanskje noen i media skulle ta en liten studietur? De norske ansatte virket ogsaa rimelig frustrerte over endringene ...

:nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor

Replying to Topic 'Litt OT: Epcot'

Saann gaar det naar Disney overtar hele Norway pavillion.De norske eierene gikk jo konkurs for mange aar siden. Norge har ingenting med EPCOT aa gjoere lengre!!!!Dessverre

Back