Litt mere bilder fra året som er gått

TobyAllan

PROFIL IKKE AKTIV
Litt mere bilder fra året som er gått

Sitter her og redigere litt bilder, her er litt mer å se på, håper at de fleste liker dem :colgate:

Tekst under bildet.

IMG_8607_PS_1024_COPY_WM.jpg

West Air står klar til at flyve inkasso breve til vestlandet.

IMG_8579_PS_1024_COPY_WM.jpg

Denne har stått lenge nu, kansje den snart skal ha sin egen tråd, for at holde litt liv i den.

IMG_8532_PS_1024_copy_wm.jpg

Bildet er tatt i veldig dårligt vær, dessuten så snakket Vidar så mye i bakgrunnen så man ikke kunne konsetrere seg om at ta bilder :colgate:

IMG_8489_PS_1024_COPY_WM.jpg

Thai i motlys.

IMG_8443_PS_1024_COPY_WM.jpg

Litt mer Norwegian, får veldig spesielle farger på bildene, når man tar dem på det tidspunkt hvor solen velger at gå ned, men litt tøff effekt at dette er det virkelige farge bilde, og ikke noe som er redigert frem.

IMG_8421_PS_1024_COPY_WM.jpg

Baltic, er jo spesiellt interesert i øst europeisk aviation, ikke at denne er spesiellt østeuropeisk, men lugter litt av Natasha,HAHA

IMG_8414_PS_1024_COPY_WM.jpg

SAS i takeoff

IMG_7140_PS_1024_COPY_WM.jpg

Ett bilde til ære Viking1965, som likte dette bilde veldig godt.

IMG_6271_PS_1024_COPY_WM.jpg

Lufthansa sitt R/C fly hehe, set i forhold til neste bilde, bildet er tatt i direkte motlys, måtte jo se hvor bra eller dårligt det ville bli.

IMG_6059_PS_1024_COPY_WM.jpg

A380 Ready for takeoff, dette bilde har solgt noe helt sinnsykt på bildebyråerne.

IMG_5712_PS_1024_COPY_WM.jpg

Er der noen som har klart å indentifisere mannen som vel var med på 90% av alle bilder fra denne dagen?

IMG_5496_PS_1024_COPY_WM.jpg

TAP ankommer Oslo

IMG_5480_PS_1024_COPY_WM.jpg

Air Berlin, har de byttet fargeskjema ?, har to forskjellige livery's fra Gardermoen.

IMG_5364_PS_1024_COPY_WM.jpg

Low Level Fly By til ære for gærne flyspottere.

IMG_8320_PS_1024_COPY_WM.jpg

British Airways ankommer Oslo

IMG_8345_PS_1024_COPY_WM.jpg

SAS fikk plutselig lyst på at svinge til venstre, vet ikke hva som var spesiellt denne dagen, men alle som tok av fra Østre svingte kraftig til venstre rett etter takeoff'en

IMG_8372_PS_1024_COPY_WM.jpg

Lille Lufthansa, synlig bevis at de bare behøver en motor for at komme fremover, bare se på eksosen, taler for seg selv.

Da jeg nu har så mye fritid, blir jeg sikkert snart stengt ute fra forumet for at poste for mange bilder HAHA, men håper da noen liker at se disse bilder.

MVH Torben

Re: Litt mere bilder fra året som er gått

Her var det mye fine farger og variert utvalg! :) Men bildet av TAP fikk meg til å savne sommeren... :(

Mye bra her, men må si at bildet av den saab'en var en klar favoritt! Flott eksponert, fine farger og refleksjoner, rett å slett herlig bilde! :D

Flotte bilder med variasjon :)
Er vel en god stund siden airberlin byttet fargeskjema nå..

Last edited:

Veldig bra,Torben!

Hehe,bra at du ikke la ut videoen du tok,når jeg trodde du var ferdig med og filme.
Ikke mye fly og høre på den.Mest smella på meg,hehe.

Vidar

Veldig bra,Torben!

Hehe,bra at du ikke la ut videoen du tok,når jeg trodde du var ferdig med og filme.
Ikke mye fly og høre på den.Mest smella på meg,hehe.

Vidar

HAHA faen hadde jo helt glemt den video, den kommer ut i morgen kanske, så kan folk få en smaksprøve på hvor mye du snakker :colgate:

Uffda,skulle aldri minnet deg på den,hehe!

Vidar

Høres spennende ut, få publisert den :lol:

Bare rolig ikke noen naken video av Vidar, men glad for at videon viser rullebanen, ellers ville folk tro at flyet tok av fra karl johans plass, vidar snakker jo for 20 personer på de par minutter videon varer :)

Arrrghh. Sommerbilder?:headbang
Du e ikje riktig nagla:p
Saab'en var rimelig lekker,da.

Dette var en flott serie fra deg Torben. Du har mange perfekt redigerte bilder, og noen litt av den typen jeg har kommentert på før, men alt i alt en kjempebra serie! :D

Back