Litt kudos til SAS kundeservice

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei.
Jeg blåste i dag en god del poeng på følgende reise:
OSL-ZRH-NRT-BKK-SGN LX+LX+TG+TG i Biz
og SGN-SIN-CPH-OSL SQ+SQ+SK i Biz

Første kunne kundekonsulenten fortelle at han ikke kunne legge inn leg for leg, men etter noen minutter, så spurte han en kollega, så gikk dette fint.

Jeg ønsket å holde reisen til senere idag/i morgen, slik at jeg fikk holdt av setene. Dette sa han ikke gikk, men så ba jeg ham sjekke igjen med sin kollega, igjen så fikk vi det til.

Kunnskapsnivået var mao ikke på topp, men med en ydmyk holdning og interesse for å sjekke opp i ting, så fikk vi booket reisen.

Nå er denne reisen blitt billettert, og alle er happy. Spesielt jeg som fikk en kunnskapsløs, men meget lærevillig representant for SAS på tråden.

Thomas

Fy skam til sas som lar byråer slippe unna med å la kundene stå for opplæringen, men bra som du sier at kundebehandleren faktisk var lærevillig.

Dette kom på 140000 poeng og ca 4500 i skatter og avgifter. Håper at det på sikt bygger seg opp god kompetanse på kundesenteret til SAS.

Håper at det på sikt bygger seg opp god kompetanse på kundesenteret til SAS.

Dersom man gjør menyvalg på telefonen før man kobles til kundekonsulent, som når man identifiserer at man vil bestille en bonusreise, skulle man tro at den man blir koblet til satt med basiskunnskap om produktet man har valgt på menyen. Forrige uke snakket jeg med en jente som insisterte på at det ikke var noen sammenheng mellom hvor langt man fløy og hvor mange poeng man opptjente.

Dette kom på 140000 poeng og ca 4500 i skatter og avgifter. Håper at det på sikt bygger seg opp god kompetanse på kundesenteret til SAS.

Fly for the fun of it, eller ferie? Skal du på soloferie, eller er dama og barn med også?

Back