Litt Gardermoen...

Flanders

ScanFlyer Blue
Ja, da har jeg vært oppe på Gardermoen igjen, hehe. Under følger det et drøss med bilder:

779395081_8db8022562_o.jpg


En aldri så liten posering fra Petru - aka Asgeir Westgård:
779425549_0e30c078d0_o.jpg


780336014_ec4ebd7cec_o.jpg


780356260_0f07514b80_o.jpg


811656527_61b091930b_o.jpg


801978017_bd63dd949f_o.jpg


811656571_b5b652d3be_o.jpg


811656661_1299ca11a1_o.jpg


811656713_d6a202872e_o.jpg


811656743_76441d41cc_o.jpg


811656819_0da8ad7a7f_o.jpg


812550176_e1189db64a_o.jpg


812550220_ea7d9dd945_o.jpg


812550244_02d5a7b5e6_o.jpg


812550266_b97ac42a71_o.jpg


812550496_05470c716f_o.jpg


Sånn, da tar jeg en fortjent 14 dagers ferie og reiser til Rhodos. Er meget lei gråværet nå, så skal bli deilig med sol.
 
Yup. What he said. Flotte bilder.

Konstruktiv tilbakemelding:
Veldig fine utsnitt. Personlig skulle jeg ønske du lot det være bittelitt mer luft foran snuta til flyene. Det blir veldig trangt innenfor ramma noen ganger. Man kan sikkert trekke inn tanker om det gyldne snitt i sånne diskusjoner, uten at jeg er noen ekspert på området.

Kyrre
 
Originally posted by atck

Yup. What he said. Flotte bilder.

Konstruktiv tilbakemelding:
Veldig fine utsnitt. Personlig skulle jeg ønske du lot det være bittelitt mer luft foran snuta til flyene. Det blir veldig trangt innenfor ramma noen ganger. Man kan sikkert trekke inn tanker om det gyldne snitt i sånne diskusjoner, uten at jeg er noen ekspert på området.

Kyrre

Bruk av det gyldne snitt er jeg enig i gjør seg, men effekten av innsendelse til airliners og jetphotos etc gjør sitt til at vi blir ledet inn i et annet mønster når fly er motivet! Du vil i de fleste tilfeller få reject ved bruk av DJS på de sidene! Men her på scanair- hvorfor ikke!?
 
Ta en velfortjent ferie på Rhodos du Anders, så kan vi legge opp noen bilder også :drunk:

Veldig bra bilder, som vanlig.

God sommer .

Jan
 
Nydelige bilder som vanlig Flanders, kos deg på Rhodos og kom tilbake med bilder derfra også hvis mulig.:up:

Airbus 330.
 
Back
Top