Northrider
FlyKirurg
Lite NOTAM-spørsmål på BGO
REF AIP SUP 17/08. TWY Y CLSD BETWEEN TWY F AND TWY G. TFC SOUTHBOUND
ON TWY Y SHALL TAXI VIA TWY F, W AND G TO HOLDING POINT RWY 35.
Hvordan skal noe som helst av trafikk klare å komme seg inn til gate når all taxiway inn til selve terminalen og apron er stengt?
Ifølge AIP-kartene for BGO, er det ikke mulig å takse via F(Den går inn til GA-området og SAS Teknisk-hangaren), og W står ikke oppført engang. Taxiway G er jo helt på andre siden av terminalen igjen.
Jeg skjønner ikke noe av dette, kan noen hjelpe?
AIP Aerodrome-chart:
http://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENBR/EN_AD_2_ENBR_2-1_en.pdf
REF AIP SUP 17/08. TWY Y CLSD BETWEEN TWY F AND TWY G. TFC SOUTHBOUND
ON TWY Y SHALL TAXI VIA TWY F, W AND G TO HOLDING POINT RWY 35.
Hvordan skal noe som helst av trafikk klare å komme seg inn til gate når all taxiway inn til selve terminalen og apron er stengt?
Ifølge AIP-kartene for BGO, er det ikke mulig å takse via F(Den går inn til GA-området og SAS Teknisk-hangaren), og W står ikke oppført engang. Taxiway G er jo helt på andre siden av terminalen igjen.
Jeg skjønner ikke noe av dette, kan noen hjelpe?

AIP Aerodrome-chart:
http://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENBR/EN_AD_2_ENBR_2-1_en.pdf