Lista Airshow 2009

LN-GBM

ScanFlyer Silver
Her kommer mine første smakebiter fra Lista, lørdag 26. Kommer med flere når jeg har gått gjennom mange bilder.

Attachments

• lista1.jpg
    lista1.jpg
    48.1 KB · Views: 424
  • lista2.jpg
    lista2.jpg
    12.2 KB · Views: 416
  • lista3.jpg
    lista3.jpg
    57.3 KB · Views: 415
  • lista4.jpg
    lista4.jpg
    17.8 KB · Views: 407
  • lista5.jpg
    lista5.jpg
    27.1 KB · Views: 405
  • lista6.jpg
    lista6.jpg
    40.5 KB · Views: 152
Endelig var det bilder fra Lista! :)

Flotte bilder, og særlig nummer tre. Er det to stk. Harvard og en stk. Spit vi ser i bakgrunnen?

Foreløpig er dette de eneste bildene jeg har sett fra Lista-showet, så du er nok en av de få som har tatt bilder der. Godt jobba!

Takk sålangt - mer, mer, mer!!! Sålangt har jeg bare funnet noen (heller slappe...) bilder på sidene til Farsunds Avis. I tillegg til dem som forhåpentligvis dukker opp her; noen som vet om bilder andre steder? Det var da sannelig mange med godt nok utstyr å se der, så håper å få gleden av å se mange bilder fremover.

MVH

Morten M

Var selv på Lista, men jeg har ikke hatt tid til å se på bildene jeg tok. Skal få sett på det i løpet av uka.

Men tilbake til soørsmålet ditt Cavok.

Du kan prøve:

Flickr.com
Photobucket.com

Disse kan du og prøve, men her er vel sjansen liten....
pbase.com
smugmug.com

Ja, se der ja! Der var jo mange av de deltagende flyene, om ikke de var tatt i helgen. Sannelig kjente jeg ikke igjen hjelmen og jakken spesielt godt på ett av bildene... ;-) Husker/vet du hvor/når Tiger Moth-bildet er tatt?

Tipper at det dukker opp mye brukbare bilder fra helgen efterhvert, tror det var brukbart lys mye av tiden.

Her er noen bilder fra en fersk flyspotter, men håper disse er noenlunde brukbare. :)

DSC_0010.JPG

Dakota_Norway_02.jpg

Tok meg en tur med Dakota, her sees Lista fyr.
DSC_0069.JPG

DSC_0107.JPG

Yak_01.jpg

Mustang_og_Spitfire_01.jpg

Back