Hei,
LN144-507 er nå sendt til Cartograf for trykking. Som dere ser
så er også HC Andersen profilen med, så det er litt å velge i.
Legg også merke til feltet nederst på arket. Her er dekaler
til SAS Braathens to første B737-700 med winglets innkludert.
Det er registreringene LN-RRA/B innkludert navn, SAS logoene
på winglets og nok blått til å dekke wingletsene. Revell sine
winglets er alt for små, Braz models sine er mye bedre, men
ikke helt 100%. De som følger med i DACO/skyline sine B737
har jeg ikke målt.
For å bygge en av disse to B737-700 med winglets, trenger vi
3 forskjellige dekaler. Dette + LN144-501 SAS Braathens og i
tillegg Jennings sitt dekal for SAS B737's som han ga ut i
samarbeid med AHS.
Happy modelling,
Ruben
LN144-507 er nå sendt til Cartograf for trykking. Som dere ser
så er også HC Andersen profilen med, så det er litt å velge i.
Legg også merke til feltet nederst på arket. Her er dekaler
til SAS Braathens to første B737-700 med winglets innkludert.
Det er registreringene LN-RRA/B innkludert navn, SAS logoene
på winglets og nok blått til å dekke wingletsene. Revell sine
winglets er alt for små, Braz models sine er mye bedre, men
ikke helt 100%. De som følger med i DACO/skyline sine B737
har jeg ikke målt.
For å bygge en av disse to B737-700 med winglets, trenger vi
3 forskjellige dekaler. Dette + LN144-501 SAS Braathens og i
tillegg Jennings sitt dekal for SAS B737's som han ga ut i
samarbeid med AHS.
Happy modelling,
Ruben
