LHR-SVG 28.juli ?

SVG

ScanFlyer Blue
Er det ledige plasser på den første flighten fra LHR til SVG denne dagen på turistklasse ? Har noen på forumet oversikt over dette ? Jeg prøver å booke(forandre booking til) flight denne dagen. Det er ingen problemer fra SGN via SIN til LHR den 27.juli(har bekreftelse fra SQ,men de sliter med den siste leggen(SK) til SVG den 28.juli. Noen ideer ?? Hvilket fly brukes på denne flighten??

Er det ledige plasser på den første flighten fra LHR til SVG denne dagen på turistklasse ? Har noen på forumet oversikt over dette ? Jeg prøver å booke(forandre booking til) flight denne dagen. Det er ingen problemer fra SGN via SIN til LHR den 27.juli(har bekreftelse fra SQ,men de sliter med den siste leggen(SK) til SVG den 28.juli. Noen ideer ?? Hvilket fly brukes på denne flighten??

BD 537 (BD) bmi LHR 08:55 SVG 11:50 319
Y9 B9 M9 U9 H9 N4 X9 - øvrige eco-bookingklasser har nul pladser

SK 4630 (SK) SAS - Scandinavian Airlines LHR 12:05 SVG 14:55 736
Y9 S9 B9 E9 M9 H9 Q0 V7 G7 - øvrige eco-bookingklasser har nul pladser

Jeg har i opprinnelig reiseplan Q klasse.Ser at du skriver 0 bak Q (QO) så da må jeg eventuellt oppgradere til høyere klasse. Hvor mange kroner eller eurobonuspoeng vil dette koste(NOK) ? Takk for svar. Jeg har SQ billett,og de har enda ikke avtale med BMI, etter det jeg fikk høre før jeg reiste fra Norge ! Eller er en avtale med BMI i orden nå ??

Jeg har i opprinnelig reiseplan Q klasse.Ser at du skriver 0 bak Q (QO) så da må jeg eventuellt oppgradere til høyere klasse. Hvor mange kroner eller eurobonuspoeng vil dette koste(NOK) ? Takk for svar. Jeg har SQ billett,og de har enda ikke avtale med BMI, etter det jeg fikk høre før jeg reiste fra Norge ! Eller er en avtale med BMI i orden nå ??

Du kan ikke opgradere med Eurobonuspoint, og næppe heller med kroner (uden at ændre hele billetten), men du kan bede dit rejsebureau eller flyselskab hvor du har købt billetten om at waitliste dig i Q-klasse. Jeg tror du vil have en god chance for at de honorerer din Q-class waitlisting.

Takker for svar jefi99 ! Får se hvilket forslag SQ kommer med i morgen. Har snakket med reisebyrået i Norge,og de sier stort sett at jeg må betale penger for å gjøre noe som helst ! Billetten min sier at den kan forandres en gang, uten gebyrer. Time will show !

Fikk i dag endelig bekreftelse:) fra SIA(SQ) i HCM. Må betale for oppgradering av bookingklasse NOK2490:headbang for to personer til flight kl.19.50 dvs nesten 14 timer:headbang å vente:drink på LHR, dersom det ikke er mulig å få plass 12.05 flighten ! Jeg kommer til å spør iallefall, om å få sitte på med den ! Kanskje jeg er heldig, eller er dette vanskelig ? Har gjordt tilsvarende med SIA (SQ) med godt utfall på LHR ! Er det noen forslag på en plass å sove, dersom vi må vente 14 timer ???

Back