• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LH reduserer award-F-muligheter for andre selskaper

Discus

Galley Slave
Medlem
Iflg. ryktebrørsen vil det ikke bli mulig å booke A380 F-seter hos LH for de som ikke har status hos LH eller bruker M&M-miles.

Prämienplätze in der neuen First Class auf der A380 sind ab sofort nur noch Lufthansa Statuskunden zugänglich.

Die Prämien müssen telefonisch über das Call Center gebucht werden, das dann die Verfügbarkeit entsprechend manuell anfragen muss.

Eine Einlösung von Meilen auf der A380 in der First Class ist somit mit Meilen der Star Alliance Partnerprogramme als auch für Miles & More Basiskunden nicht mehr möglich.

http://www.vielfliegertreff.de/mile...ort-nur-noch-fa-r-lufthansa-statuskunden.html

Den var vel ventet, kanskje? Ser vi snart det samme for alle F-seter? Differienserte muligheter avhengig av flytype? Følger LX/OS etter?

Er ikke dette noe slik SQ driver med?
 
Vel, har lest endel meldinger om at enkelte Starselskaper begynner bli litt irriterte på partnere som driver å inflaterer bonusprogrammene....f,eks ved å selge 100.000 miles til 8000kr
 
Vel, har lest endel meldinger om at enkelte Starselskaper begynner bli litt irriterte på partnere som driver å inflaterer bonusprogrammene....f,eks ved å selge 100.000 miles til 8000kr

Det er ikke så rart akkurat, regner med nevnte flyselskap har exit fra *A i løpet av ikke så lang tid.
 
US tror jeg klarer seg på egen hånd. De har ett meget nært samarbeid med UA og US i områder der disse er svake.

Når det er sagt, er jo dette rykter og langt fra bekreftet
 
Back
Top