Det har vært kjent lenge at Lufthansa endrer rutenummer på alle norske ruter fra vinterprogrammets start. Den første avgangen til Frankfurt har tidligere gått 06.55 (06.45 på onsdager), men skal nå gå ennå tidligere. Ut over dette er det lite nytt mellom Oslo og Frankfurt, med unntak av at Lufthansa kutter en fire avganger på onsdager. SAS fortsetter med tre daglige.
Ellers blir det fortsatt tre daglige Lufthansa-avganger på samme tidspunkter til München, fortsatt en daglig Lufthansa-avgang på samme tidspunkt til Düsseldorf og fortsatt tre daglige til Hamburg med noen endringer i tidspunkter.
Selv velger jeg heller SAS på morgenen - da kan man i det minste kjøpe ordentlig frokost. Uansett, 06.15-flighter gidder jeg ikke å utsette meg for lenger.
Maa man saa maa man ha LH til USA saa er 0615 flott. Foerstevalget til USA er jo en koselig 752 direkte fra OSL ( naa 3 paa rad upcoming ). Litt mat faar man jo i loungen paa OSL om noedvendig. :headbang
Maa man saa maa man ha LH til USA saa er 0615 flott. Foerstevalget til USA er jo en koselig 752 direkte fra OSL ( naa 3 paa rad upcoming ). Litt mat faar man jo i loungen paa OSL om noedvendig. :headbang
Med avgang kl. 06.15 blir det ikke mye tid til lounge. Om du bare reiser på ferie - og ikke med jobb - ville jeg i alle fall prøvd å få til en avgang litt senere på dagen Uansett, det er sikkert marked for så tidlige avganger - jeg har selv tatt denne avgangen noen ganger, samt 06.20-avgangen til København :zzz ... Men det siste året har jeg prøvd å unngå slike avgangstider, det ødelegger jo hele dagen og døgnrytmen.
Personlig synes jeg det er stor forskjell. 7:50 er bare ubehaglig, 6:15 er direkte vond for kroppen. Har endel turer med 7:40 avgangen til KRS og det går helt greit, selv om jeg er B-menneske, derimot når jeg har forsøkt meg på første fakir til FRA eller CPH er det som å starte dagen med et ballespark!