Letzte Generation sperrer Hamburg og Düsseldorf

Polaris

Free Luigi
Letzte Generation sperrer Hamburg og Düsseldorf

Aktivistene sperrer for tiden HAM og DUS. Ser nrk driver med fake news, så jeg smalt en liten klage inn til PFU med det samme. Lei av feilaktig og løgnaktig framstilling av Letzte Generation.

Fører til komplett stenging av rullebanene med tilhørende forsinkelser.

Re: Letzte Generation sperrer Hamburg og Düsseldorf

Aktivistene sperrer for tiden HAM og DUS. Ser nrk driver med fake news, så jeg smalt en liten klage inn til PFU med det samme. Lei av feilaktig og løgnaktig framstilling av Letzte Generation.

Fører til komplett stenging av rullebanene med tilhørende forsinkelser.

Hva skrev NRK om aksjonistene som var galt?

Hva skrev NRK om aksjonistene som var galt?

I en tidligere utgave av artikkelen framstod det slik at 7 stk var mistenkt for å samle inn penger for kriminelle organisasjoner. I tillegg framstår politietterforskningen som lite nyansert. Kan skrive mer om det senere, sitter på dass og har 2 unger jeg skal ut i hagen med, heller enn å bruke 1 time for å forklare nøyaktig politikk og polemikk.

For de som kan tysk kan man lese her:
https://www.volksverpetzer.de/faktencheck/letzte-generation-kriminelle-vereinigung/

Ser ut som trafikken i DUS kom i gang igjen rundt kl08:30

I en tidligere utgave av artikkelen framstod det slik at 7 stk var mistenkt for å samle inn penger for kriminelle organisasjoner. I tillegg framstår politietterforskningen som lite nyansert. Kan skrive mer om det senere, sitter på dass og har 2 unger jeg skal ut i hagen med, heller enn å bruke 1 time for å forklare nøyaktig politikk og polemikk.

For de som kan tysk kan man lese her:
https://www.volksverpetzer.de/faktencheck/letzte-generation-kriminelle-vereinigung/

Men Volskverpetzer er jo ikke et neutralt sandshedsorakel, men et venstreorienteret "medie", der naturligvis aldrig ville "dømme" deres rabiate venner hos Letzte Generation.

Da er også fjolsene blitt fjernet i HAM da per FR24 er trafikken i gang

Kan skrive mer om det senere, sitter på dass og har 2 unger jeg skal ut i hagen med, heller enn å bruke 1 time for å forklare nøyaktig politikk og polemikk.

Men å skrive en PFU-klage mens du satt på dass rakk du? :D He-he, bare spøker; skjønner du sympatiserer med aktivistene.

Vi kan nok forvente en god del flere slike aksjoner i tiden framover. Det virker som det er særlig England og Tyskland aktivistene er aktive nå, men det sprer seg nok. Luftfarten har vel vært ganske greit skjermet, men potensialet for å påvirke og skaffe oppmerksomhet er jo enormt. En times stenging av en mellomstor flyplass påvirker jo tusenvis av mennesker. Noe helt annet enn å kaste et spann med maling på kunst eller stille seg i sporet i et langrennsløp.

Back