lete bonusreiser, feil på SAS.NO?

VirreVapp

ScanFlyer Silver
lete bonusreiser, feil på SAS.NO?

Sitter å ser etter bonusreiser på SAS.NO nå for å bå brukt den /%%&¤ CT billetten.

bruker måndesvisning og ser da at det dukker opp dager med Business poengsum på. Men da jeg faktisk velger dager og går videre står det plutselig at det allikevel ike r billetter tilgjengelig på valgt da. Dette gjelder alle dagene jeg har sjekket på nå ? Alltid hjemreisen, hva skjer her da??

Re: lete bonusreiser, feil på SAS.NO?

Sitter å ser etter bonusreiser på SAS.NO nå for å bå brukt den /%%&¤ CT billetten.

bruker måndesvisning og ser da at det dukker opp dager med Business poengsum på. Men da jeg faktisk velger dager og går videre står det plutselig at det allikevel ike r billetter tilgjengelig på valgt da. Dette gjelder alle dagene jeg har sjekket på nå ? Alltid hjemreisen, hva skjer her da??

Jeg har lurt på det samme. Kan være masse ledig utreise en mnd, men ingen hjemreiser. De virker litt merkelig synes jeg, og dette gjelder generelle bonusturer.
Når det gjelder turer i C, synes de å nesten ikke eksitere, i alle fall om du skal IC.
Vet ikke om det applikasjonen eller rett og slett mangel på plasser, men det er jo litt søkt at dette gjelder nesten uansett tid eller destinasjon. Kanskje er eneste mulighet på den dagen disse reisene legges ut ?

Hvor og når søker du da? Jeg tok et tilfeldig søk til PEK i februar, og da var det ledige billetter i C. Riktignok er det kaldt og jævlig der da, i tillegg til at det jo er Kina, så jeg setter meg ikke på et fly dit. Men ledige plasser, det var det :D

Heisann!

Jeg booket 2 bonusplasser i Business t/r TRD-IAD i Juli neste sommer på nettsiden deres for et par uker siden. Da var det flere alternativer ledig der i hvertfall..

Kim

Hvor og når søker du da? Jeg tok et tilfeldig søk til PEK i februar, og da var det ledige billetter i C. Riktignok er det kaldt og jævlig der da, i tillegg til at det jo er Kina, så jeg setter meg ikke på et fly dit. Men ledige plasser, det var det :D

Gjorde samme søk, og fikk null på retur fra BKK. Utvider du til vanlige billetter for poeng finnes det også retur, men det vises ikke hvilken klasse. Bare hvor mange poeng som kreves, og de gjør obs på at det er flere enn ved rene bonusreiser ( vet ikke helt hva som er forskjellen, annet enn å bergrense rene bonusbilletter, og samtidig åpne for bruk av flere poeng for samme tjeneste)

Dette tyder vel på at siden ikke helt fungerer som den burde?

Back