• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"L'Envol" - ny promo/reklame fra AF

Flying-news

ScanFlyer Silver
[youtube]54qzSgY7vT0[/youtube]

Ser filmen høster en god del ros på youtube. :fly Selv er jeg ikke så kunstnerisk av meg (fant jeg iallefall ut nå) :p , så dette traff ikke helt for min del... Men hva med dere? Var dette bra av AF?

Det finnes også en fransk versjon, og et behind the scenes-klipp for den som vil se det.
For den som er interssert har vel også AF en eller flere konkurranser på gang angående denne promoen/reklamen på deres face-sider.

Hallooo ser dere ikke det estetiske rene, de duse fargene som minner om himmelen, de symbolske bevegelsene med armer ut i lufta (=> fly), den lette "drømmeaktige" følelsen som de prøver å portrettere at du får av å fly med Air France, forholdet mellom mann og kvinne som kanskje skal portrettere kjærlighet og at fly fører folk sammen, og simplisiteten som også har en dobbeltbetydning mot at det å fly er "lett, luftig, enkelt".

Eh. Ja. Hilsen realfagsstudenten... :lol:

Hallooo ser dere ikke det estetiske rene, de duse fargene som minner om himmelen, de symbolske bevegelsene med armer ut i lufta (=> fly), den lette "drømmeaktige" følelsen som de prøver å portrettere at du får av å fly med Air France, forholdet mellom mann og kvinne som kanskje skal portrettere kjærlighet og at fly fører folk sammen, og simplisiteten som også har en dobbeltbetydning mot at det å fly er "lett, luftig, enkelt".

Eh. Ja. Hilsen realfagsstudenten... :lol:

Tror vi kan legge litt av skylden på et y kromosom her også, no effence..

Men ja, rent og pent er det.. Spørs hvem som er tiltenkt jobben som publikum her.

Klart det er kjerringgenet mitt! :lol: Derfor jeg sa det litt småironisk. Tviler på at den reklamen er så tiltenkt gutta boys, generelt.

Det er vel mer Y kromosomet som legger en grense for begeistringa for den reklamen, den er nok tiltenkt de med dobbel X eller Y av dårlig kvalitet ;)..

Som igjen skal få den andre halvdelen til å bli med på flytur, skal ikke se bort fra at det virker!

*Disclaimer*
Dårlig humor angående Y kromosom av dårlig kvalitet, slitne håndledd osv, skal ikke tolkes som noe annet enn dårlig humor. Alle jeg kjenner med slike skavanker klarer å se humoren i slikt.. :stir

Well, jeg så en viss appeal i reklamen, og konkurransen på facebook krever kun et like(selvom jeg trodde dette også var på grensen ift. facebooks vilkår) og ingen spamming av venner, så da kan man jo delta for en tur til NYC med tickets to New York City Ballet.

Back