Latterlig billig

For ikke å snakke om muligheten til å fly Business Class mellom Europa og USA. PIA tar 6-7000 t/r New York-Barcelona i Business Class.
 
UA flyver fx HKG-SIN. LH flyver også CAN-MNL. CI og BR flyver (TPE-)BKK-AMS. CI/RJ/EK m.fl. flyver HKG-BKK. MS m.fl flyver BKK-CAN og BKK-PEK.
AF flyver både BKK-HAN og BKK-SGN. Eco for cirka DKK900, og Biz for cirka DKK1800 retur.

PIA flyver/fløj? vel også OSL-CPH, men uden 5th freedom rights? Tidligere fløj TP LIS-CPH-ARN og senere LIS-CPH-OSL, men det er slut. En meget kort overgang fløj China Eastern PVG-FRA-CPH.

Der er hundredevis af den slags flyvninger.
 
UA flyver fx HKG-SIN. LH flyver også CAN-MNL. CI og BR flyver (TPE-)BKK-AMS. CI/RJ/EK m.fl. flyver HKG-BKK. MS m.fl flyver BKK-CAN og BKK-PEK.
AF flyver både BKK-HAN og BKK-SGN. Eco for cirka DKK900, og Biz for cirka DKK1800 retur.

PIA flyver/fløj? vel også OSL-CPH, men uden 5th freedom rights? Tidligere fløj TP LIS-CPH-ARN og senere LIS-CPH-OSL, men det er slut. En meget kort overgang fløj China Eastern PVG-FRA-CPH.

Der er hundredevis af den slags flyvninger.

LH's forlenglse av FRA-CAN til MNL ble vel lagt ned for ett par år tilbake? Trodde KL pr i dag var eneste flyselskap i Europa med MNL på destinasjonskartet?

Når det gjelder AF og BKK-HAN og BKK-SGN er disse to akkurat lagt ned. AF og VN vil fra nå samarbeide med nonstop flyvninger mellom CDG til HAN og SGN. AF flyr CDG-SGN 3x pr uke og VN flyr HAN-CDG 5x pr uke og SGN-CDG 2x pr uke. AF's rute fra CDG-BKK vil fra Mars neste år få forlengelse til PNH tre ganger i uken, ett forsøkssøk på AF's sider viste priser til 125/365 euro (eco/biz).
 
Back
Top