- Last call for SAS?

(.....)Da hjelper det ikke at den blå baronen av og til selger noen billige billetter. Hva med å la Widerøe overta den kapasiteten som premium-business ikke lenger dekker, og bli et value produkt? Widerøe har troverdighet og personlighet som matcher det folkelige, og kan i prinsippet konkurrere mot Norwegian over natten.(.....)

Urealistisk?

Vel, det har vært diskutert opp og ned her på forumet, men SAS viser jo liten eller liten evne til å være kreativ og forsøke å hente inn markedet igjen. Så langt er det som er gjort noe kjapp pynting på tilbud (på likevel ledige seter?) og man har betalt kroner til pressebyrå, men man fastholder jo likevel på mottet "spare ad nauseum".

Som nevnt i en annen tråd, det har vært spurt en annen operatør av store luftbusser om kapasitet til Japan-Norge, mens SAS heller skal barbere ned sin flåte.

-A

(.....)Da hjelper det ikke at den blå baronen av og til selger noen billige billetter. Hva med å la Widerøe overta den kapasiteten som premium-business ikke lenger dekker, og bli et value produkt? Widerøe har troverdighet og personlighet som matcher det folkelige, og kan i prinsippet konkurrere mot Norwegian over natten.(.....)

Urealistisk?
Jeg mener jeg foreslo et nyoppstått "Scandinavian" gjennom WF i en annen tråd her for en uke eller to siden. Absolutt en mulighet - for SAS er desverre løpet kjørt, frykter jeg.

Back