Laaaangt besøk på KSU i dag!

flyKSU

ScanFlyer Gold
Laaaangt besøk på KSU i dag!

Dette var en stor dag i all betydning. Egentlig hadde jeg tenkt å sprette opp klokken 5 i morges for å få med meg det første flyet som skulle gå til Manchester fra Kvernberget i anledning Solskjærs testimonialkamp, men den ble omdirigert til... ja, Molde. Skulle vist ha utspilt seg noen ublide scener der oppe på morgenkvisten i anledning denne uventede endringen fikk jeg høre etterpå :D

Men, dagens høydare kom seg selvsagt ned. Det var en MD-83 fra franske Blue Line. Etter noen strofer på vittig engelsk klarte de å karre seg ned på rullebanen i crosswind. Og FOR en grom lyd! Fy søren så stilig det flyet er. Bilder følger her:

2je8k6p.jpg

sgitqh.jpg

255oo6b.jpg

2uo6jit.jpg

Og for de av dere der ute som sitter og tenker at en MD ikke er noe å juble over, så vil jeg minne om at det er noe av det største vi kan ta ned her. Inntil videre... ^_^

Alle som var med på turen fikk forresten utlevert ManU drakt i det de gikk om bord, samt på innsjekk var det denne meldingen som stod:

qrjeo2.jpg

Jeg regner med SAMTLIGE her inne har tenkt å se kampen i morgen fra klokken 15:00 på TV2 eller hur? :)

Last edited:
Re: Laaaangt besøk på KSU i dag!

Ingen som fikk med seg Antonoven som var her samme kveld vel?

Ingen som fikk med seg Antonoven som var her samme kveld vel?

Jeg og Msteen stod å ventet fra klokken 22:00 til litt over elleve, men da det ikke var tegn til den og myggen angrep dro vi hjem. Så den landet litt før ett.

Dette var en stor dag i all betydning. Egentlig hadde jeg tenkt å sprette opp klokken 5 i morges for å få med meg det første flyet som skulle gå til Manchester fra Kvernberget i anledning Solskjærs testimonialkamp, men den ble omdirigert til... ja, Molde. Skulle vist ha utspilt seg noen ublide scener der oppe på morgenkvisten i anledning denne uventede endringen fikk jeg høre etterpå :D

QUOTE]

Og grunnen til den uventede endringen var at det rett og slett ikke var mulig å få ned fly på ENKB pga tykk tåke og null sikt.

Stilig med MD83 i Baillbyen. ;) Beliggenheten til KSU ved fjord&fjell gjør at bildene blir ekstra flotte!

Back