KRS -> TRD

Robin882

ScanFlyer Gold
Hallo, jeg reiser til TRD på Onsdag den 30 ifra KRS, men har et spørsmål ang. Gardermoen. Når jeg lander der så har jeg 2 timer på meg til å ta neste fly. Men kan jeg gå ut av flyplassen? Eller blir jeg bare værendre inne på terminalen? Hadde vært supert om jeg kunne gått ut av flyplassen.

Og hvordan er det med bagasjen? Blir den bare sendt til TRD eller må jeg sjekke inn igjenn på OSL? Jeg flyr med DY
 
Last edited:
Hvis du har en gjennomgående billett så blir bagasjen sendt til TRD.

Tror nok at jeg ville anbefalt å holde deg på flyplassen, men å stikke utforbi å få noe frisk luft burde ikke være noe problem :)

God tur
 
Gjennomgående? Altså bestilt ifra KRS til TRD på en bestilling?
Yepp - DY tar vel noen kroner ekstra for gjennomgående billett. Er du i tvil så spør du når du sjekker inn, bag-tagene vil også vise hvor bagen havner.
 
By the way, er det noen mulighet for å finne ut hvilken fly jeg skal reise med på disse flyvningene? :)

30. september
DY383
DY766

5. oktober
DY761
DY386
 
Det finner man som regel ut etter klokken 20:00 dagen før. Spør gjerne i Register- og ATC-forumet kvelden før, så er det sikkert noen vennlige forumister som kan finne ut det :)
 
Yepp - DY tar vel noen kroner ekstra for gjennomgående billett. Er du i tvil så spør du når du sjekker inn, bag-tagene vil også vise hvor bagen havner.

Ja, det koster 40 kr. - og det er det garantert verdt, særlig om noe skulle oppstå. Da får man flere rettigheter:

Bestiller du en gjennomgående reise/onlining mot et gebyr på NOK 40 pr strekning pr person fra for eksempel Trondheim til Kristiansand med flybytte i Oslo, har Norwegian ansvar for at du kommer helt fram (du reiser under en sammenhengende kontrakt). Det betyr at du har visse rettigheter dersom det oppstår forsinkelser som gjør at du kommer for sent til neste flyavgang. Norwegian vil overføre deg til neste mulig flyavgang der det er ledig plass.

Dersom ventetiden blir lang vil Norwegian ved behov også tilby deg måltider og overnatting. Dette gjelder selv om Norwegian ikke kunne unngå forsinkelsen, som for eksempel når vi ikke kan operere på grunn av dårlig vær.

Vær oppmerksom på at gjennomgående bestillinger/onlining kun gjelder for enkelte avganger og destinasjoner.


http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/videreforbindelser-transit/onlining/
 
Back
Top