KRS 01.05.2012

ThePlanespotter1

ScanFlyer Silver
Heisann!

Nå ligger det en del Dreamliner tråder her på Bilder & Foto, så jeg tenkte på og legge ut noen videoer av noe annet:)

Siden jeg ikke dro opp til Oslo for å få med meg 787'eren, tok jeg en liten tur ut til Kjevik for å filme "WideroePilot" (www.youtube.com/user/wideroepilot). I tillegg fikk jeg med meg KLM som var forsinket, men den takset med rudder pedals og åpnet cockpit vinduet :D

KLM:
http://www.youtube.com/watch?v=kV3ECBhJq8Y

Widerøe:
http://www.youtube.com/watch?v=t5JvKCKxhXo

Tusen takk for at dere tar en tur innom for å se videoene mine, og hvis dere har lyst til å følge med, så kan dere subscribe (om dere har Youtube-account) =]

Kenneth

Hei Kenneth!
Det er bra det her, tar du høyde for vindstøy med noe som du dekker til mikrofonen med blir du kvitt suset.
Ellers fint at du tar med ATC

Takker :D
Tror du det funker hvis jeg fester en liten bit av en svamp på mikrofonen?
Tja, det spørs hvordan mikrofonen din er festet? Men alt som demper vind, som f.eks svamp eller kanskje aller best litt skumgummi eller en tjukk raggsokk.
Dersom det er en utstikkende mikrofon så er det bare å finne noe som reduserer og som du kan dekke over.
Er det derimot mikrofonen innebygget som f.eks på sdlr er det en del vanskeligere å få festet den.

Jeg må se på de når jeg kommer hjem, og har noe å glede meg til. Jeg abbonerer på kanalen din så regner med at de står på "nyhetene".

Regner med at du skal på Showet neste helg ?

Tja, det spørs hvordan mikrofonen din er festet? Men alt som demper vind, som f.eks svamp eller kanskje aller best litt skumgummi eller en tjukk raggsokk.
Dersom det er en utstikkende mikrofon så er det bare å finne noe som reduserer og som du kan dekke over.
Er det derimot mikrofonen innebygget som f.eks på sdlr er det en del vanskeligere å få festet den.

Bruker Canon HF100 som er ett par år gammel....

Mikrofonen er under linsa som er på en måte "innebygd" med et "gitter" på utsiden (Bare søk på google).

Kan jo forsøke å teipe skumgummi eller en bit av en svamp :p

Jeg må se på de når jeg kommer hjem, og har noe å glede meg til. Jeg abbonerer på kanalen din så regner med at de står på "nyhetene".

Regner med at du skal på Showet neste helg ?

Tusen tusen takk!

Ja da, det skal/må jeg :)
Får håpe på at batteriet varer lenge nok :D

Back