• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Krøll på www.wideroe.no?

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Krøll på www.wideroe.no?

Holder på å sjekke priser på mitt favorittsted for slike ting http://www.wideroe.no (nå ble vel Farmer blid, tenker jeg...), men der får jeg opp en interessant feilmelding når jeg søker på billetter fra OSL og OSL+.

Der skriver gutta i Mosjøen: "Du har søkt på en reise som ikke starter i Norge..." Så vidt meg bekjent er ikke Folkerepublikken Romerike opprettet enda, og Romerriket er jo ikke mer... ;)

Re: Krøll på www.wideroe.no?

Enig i at Widerøe sininternetside har vært megabra. Dessverre har det den siste tiden vært endel nedetid og krøll. Håper de er tilbake i god gammel stil.

Hehe, glimrende tilbakemelding :spin:
Årsaken til at du fikk den er at for alle reiser som ikke starter i Norge, kommer det opp en liten reminder ang billettlevering .... og så har vi jammen ikke fått med oss varianten OSL+ som noen "insidere" bruker for å slippe OSL/TRF problematikken.

Den der er snart fikset :biggrin

Meget bra! Jeg trodde egentlig ikke at dere at erklært Folkrepublikken Romerike...

Originally posted by LN-KOG
Meget bra! Jeg trodde egentlig ikke at dere at erklært Folkrepublikken Romerike...
Hva med Ringerike,Huskerikke..
:hi2

Back