Krisen kradser i BLL?

Joker7913

ScanFlyer Blue
Dette er alene baseret på personlige observationer - og er som sådant en subjektiv observation.

Jeg har nu gennem 1 år rejst en hel del gange gennem BLL, og det er mit indtryk at det der ved åbningen var en ganske æstetisk flot lufthavn, med en god og personlig betjening, stille og roligt er på vej i den forkerte retning.

Hvad mener jeg med det?
- Der plastres reklamer op på alle ledige overflader inden- og udenfor (de fleste fra RyanAir)
- Slidt inventar udskiftes ikke
- Der er nusset
- Der er ikke længere personale til indtjenkning af rutefly - kun 10-12 automater der er klumpet sammen og 1 bagdrop (officielt er der dog en C-klasse skranke med tilhørende bagdrop for LH flyvninger også - men der er sjældent betjent) - derved opnår man ingen tidsbesparelse ved at tjekke ind på nettet, tiden bruges i bagdropkø)
- Færre åbne securitybaner
- Reduceret åbningstid i cafeteriaer
- Stresset personale - der vrisser af passagererne.
- Intermistiske bygningsreparationer - der ser "billigt ud" eksempelvis ved den nu lukkede informationsskranke.


Personligt finder jeg det ærgerligt, at det går den vej, forhåbentligt kommer der gang i økonomien igen snart, så udviklingen kan vendes - eller i det midste stoppes.
 
Høres ut som BLL er i ferd med å bli en skikkelig LCC-lufthavn slik du beskriver det :(
 
Back
Top