K krs-per ScanFlyer Blue 23 Aug 2013 #1 Fikk endelig prøvd ut Flynonstop fra Kristiansand til Palma. Strålende fornøyd med både flyturen og hotellet. Veldig behagelig fly og godt å slippe transfer på en så kort tur (langhelg). Legger ved noen bilder fra hotellet og returen til Kjevik.
Fikk endelig prøvd ut Flynonstop fra Kristiansand til Palma. Strålende fornøyd med både flyturen og hotellet. Veldig behagelig fly og godt å slippe transfer på en så kort tur (langhelg). Legger ved noen bilder fra hotellet og returen til Kjevik.
B Bergern ScanFlyer Dusty 23 Aug 2013 #2 Fint dette. Om du kunne gjøre bildene litt mer tilgjengelige, ville ihvertfall jeg bli happy ;-)
K krs-per ScanFlyer Blue 24 Aug 2013 #3 Enig, bildene ble ikke 100%, dessverre er det den størrelsen bildetjenesten jeg brukte konverterte til.
Enig, bildene ble ikke 100%, dessverre er det den størrelsen bildetjenesten jeg brukte konverterte til.
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 24 Aug 2013 #4 Hadde gjerne sett bildene i større format ja. Photobucket og Flickr er to greie løsninger
K krs-per ScanFlyer Blue 25 Aug 2013 #5 Fant ikke helt ut av hvordan jeg endret min eksisterende post, men her er uansett link til bildene på photobucket med litt bedre kvalitet. http://s770.photobucket.com/user/erlendm/library/Mallorca Takk for tips!
Fant ikke helt ut av hvordan jeg endret min eksisterende post, men her er uansett link til bildene på photobucket med litt bedre kvalitet. http://s770.photobucket.com/user/erlendm/library/Mallorca Takk for tips!
J JowDones ScanFlyer Blue 25 Aug 2013 #6 Fine bilder, men belegget var ikke mye å skryte av, er vel derfor de tre P´ene Palma, Parma og Paris tas av programmet.
Fine bilder, men belegget var ikke mye å skryte av, er vel derfor de tre P´ene Palma, Parma og Paris tas av programmet.
K krs-per ScanFlyer Blue 26 Aug 2013 #7 Lite folk ja, tipper rundt 20 stk begge veier. Synd, syntes Mallorca var bra. Vi får håpe de nye destinasjonene er mer i takt med Sørlandske reisevaner! Last edited: 26 Aug 2013
Lite folk ja, tipper rundt 20 stk begge veier. Synd, syntes Mallorca var bra. Vi får håpe de nye destinasjonene er mer i takt med Sørlandske reisevaner!
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 26 Aug 2013 #8 Veldig fine bilder! Mallorca ser jo ikke så halvgalt ut