Når det er sagt har trådstarter selv "rop vel mye ulv" såpass mye at jeg selv har rapportert et innlegg som ikke var noe annet enn et malplassert surt oppgulp og gjør at reelle grelle eksempler som dette ikke settes i det lys de virkelig fortjener.
Og det er det som er grunnen til at dette ble et svar på en tråd, som igjen ble splittet til en ny tråd.
Når man har 4-5 innlegg om SAS den siste uken, som alle er surt oppgulp, så må det gå an å kommentere dette. Er man misfornøyd med SAS, ja så sender man melding til customer relations. Er man fornøyd, så gjør man det samme.
Jeg gjør begge deler jevnlig, både når det gjelder SAS og andre. Brøkdeler av mine erfaringer og meninger når dette forumet.
Å måtte gjennomsyre en tråd eller to hver dag om det man synes om om et selskap, blir bare oppgulp eller rosemaling.
Klarer man å finne 5 positive og 5 negative ting med de selskapene man flyr med jevnlig? Hvis ikke, bør man bytte leverandør av transport-tjenester.
Den originale tråden med bilder av et gammelt interiør i seg selv var seriøs nok, det var bare dråpen på toppen av begeret.
Forøvrig har jeg ingen tilknytning til SAS, i hverken fortid, nåtid eller fremtid.