• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

''Korr ska vi reise hænn?''

Trdfly

Moderator
Medlem
''Korr ska vi reise hænn?''

Hei, jeg skulle egentlig bestille tur til Canada, med Montreal, Toronto m.m + San Francisco, med siste ordentlige ruteflyvning for KLM MD11, men jobb og møter tillot ikke det + at prisene er satt på planlagte reiserute...Så da blir det ikke den ruta :( :(

Men til saken...da har jeg en tur til ''gode'' - altså oppgave :)
- Reisebudsjett: ca. 10K +-+-
- Helst Star Alliance, prøv og få bonuspoints på EuroBonus kontoen min :)
- Har ikke noe å si hvor jeg reiser, men hadde vært artig å reist med noe som er spesielt eller snart er slutt på (flytype ish)
- Reiseperiode maks noen dage, og før jul :)

Takk til den som har tips :)

Re: ''Korr ska vi reise hænn?''

Av og til i ukene før jul kan man gjøre kjempe kupp på charter til blant annet Thailand. Prisene er ofte under 5000 ink overnatting. :)

Av og til i ukene før jul kan man gjøre kjempe kupp på charter til blant annet Thailand. Prisene er ofte under 5000 ink overnatting. :)

Tenkte mest på rute, ikke charter :)
Men takk for tipset!

Du får greit med poeng for en tur til Japan. Hva med et besøk av badende apekatter?

1024px-Snow_Monkeys%2C_Nagano%2C_Japan.JPG

Back