• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Konvertere BAA WorldPoints til BA Miles (m.fl.)

jcnorway

Moderator
Medlem
Relativt nytt så sikkert nyhet for mange BA-pax.

BAA (som driver de største flyplassene i UK med unntak av LGW) har et bonusprogram som heter "WorldPoints" som gir deg poeng ved kjøp av varer og tjenester (f.eks. taxfree/restaurant/bar) på deres flyplasser (bl.a. LHR).

Man får 1 WorldPoint pr £1 man bruker.

Nå kan man også konvertere disse poengene til BA-miles. Dette var ikke mulig tidligere. Poengene konverteres i bolker á 250 WorldPoints til 250 BA miles.

For å "feire" det nye samarbeidet kjører BAA WorldPoints nå en kampanje hvor man får 100 WorldPoints ved registrering og ytterligere 500 ekstra WorldPoints (= 500 BA Miles) hvis man handler for £50 på en dag før 30.09.2011.

Registrerte meg i begynnelsen av juni og har nå fått kortet i posten. De første 100 poengene får man når man oppdaterer sine preferanser i profilen. Merk at jeg fikk feilmelding da jeg forsøkte å registrere meg (både feilmelding og mangel på bekreftelsesmail...). Tenkte at dette gadd jeg ikke og tenkte ikke noe mer over det. Men plutselig dukket kortet opp i posten så det virker som ting går gjennom selv om man får feilmelding :rolleyes:

Se http://promotions.baaworldpoints.com/bt/ for mer informasjon om kampanjen.

Får vel kjøpe et eller annet på LHR på neste tur ^_^

Re: Konvertere BAA WorldPoints til BA Miles

Dette kan også konverteres til Miles & More

Jada, fullt klar over det. I tillegg kan de konverteres til miles hos Virgin Atlantic og bmi.

Men å konvertere til BA er helt nytt og derfor nevnt spesielt.

Back