Konvertere BAA WorldPoints til BA Miles (m.fl.)

jcnorway

Moderator
Medlem
Relativt nytt så sikkert nyhet for mange BA-pax.

BAA (som driver de største flyplassene i UK med unntak av LGW) har et bonusprogram som heter "WorldPoints" som gir deg poeng ved kjøp av varer og tjenester (f.eks. taxfree/restaurant/bar) på deres flyplasser (bl.a. LHR).

Man får 1 WorldPoint pr £1 man bruker.

Nå kan man også konvertere disse poengene til BA-miles. Dette var ikke mulig tidligere. Poengene konverteres i bolker á 250 WorldPoints til 250 BA miles.

For å "feire" det nye samarbeidet kjører BAA WorldPoints nå en kampanje hvor man får 100 WorldPoints ved registrering og ytterligere 500 ekstra WorldPoints (= 500 BA Miles) hvis man handler for £50 på en dag før 30.09.2011.

Registrerte meg i begynnelsen av juni og har nå fått kortet i posten. De første 100 poengene får man når man oppdaterer sine preferanser i profilen. Merk at jeg fikk feilmelding da jeg forsøkte å registrere meg (både feilmelding og mangel på bekreftelsesmail...). Tenkte at dette gadd jeg ikke og tenkte ikke noe mer over det. Men plutselig dukket kortet opp i posten så det virker som ting går gjennom selv om man får feilmelding :rolleyes:

Se http://promotions.baaworldpoints.com/bt/ for mer informasjon om kampanjen.

Får vel kjøpe et eller annet på LHR på neste tur ^_^

Re: Konvertere BAA WorldPoints til BA Miles

Dette kan også konverteres til Miles & More

Jada, fullt klar over det. I tillegg kan de konverteres til miles hos Virgin Atlantic og bmi.

Men å konvertere til BA er helt nytt og derfor nevnt spesielt.

Back