Originally posted by DY
Er dette noen stor sak egentlig. Reiser virkelig helseforetakene mer med Norwegian eter dette? Med kjennskap til helseforetakene må jeg si at det er gitt beskjed om at Norwegian skal benyttes, men ingen løfter et øyebryn når man leverer reiseregning på flyresie med SAS selv om flyene går vinge mot vinge
Originally posted by BU595
Originally posted by DY
Er dette noen stor sak egentlig. Reiser virkelig helseforetakene mer med Norwegian eter dette? Med kjennskap til helseforetakene må jeg si at det er gitt beskjed om at Norwegian skal benyttes, men ingen løfter et øyebryn når man leverer reiseregning på flyresie med SAS selv om flyene går vinge mot vinge
Mener du med at dette er irrelevant for forumet ??![]()
![]()
Originally posted by DY
Originally posted by TOS
Originally posted by DY
Om helseforetakene ønsker noe bedre økonomisk kontroll bør de kreve begrunnelse for hvorfor DY ikke velges når det er er alternativ. Riset bak speilet kan være at den enkelte må betale mellomlegget ut av egen lomme....
jy
Stemmer og nå er det jo fritt sykehusvalg, og fra 1.september i år kom en ny pasientrettighetslov som jeg ikke tror alle pasienter er klar over og hvor store rettigheter den girOriginally posted by nutcase
dette gjelder vel ikke bare ansatte, men også pasienter som skal til undersøkelser/behandling. Er jo masse pasienter som sendes med fly til/fra de store sykehusene i Norge. Både Oslo,bergen , tromsø og trondheim. de skal nok sendes med Norwegian også.
Jan Roar Rød
Originally posted by BEF
Er det bare meg, eller kan to forskjellige artikler på Boarding virke motstridende?
I den ene artikkelen skrives det om SASBraathens og dets nye avtale med Helseforetakene.
Litt lenger ned på siden kan man lese om Norwegian som har skaffet seg avtale, også denne avtalen med Helsefortakene.
Gjelder avtalene på forskjellige områder, eller er det noe ikke jeg har fått med meg?
HINAS inngår også kontrakt med andre flyselskap som har
ruter og frekvenser der Norwegian ikke flyr. Norwegian skal
være et prioritert valg på selskapets rutenett.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.