hmm273 Collector Medlem 27 Sep 2010 #1 Noen her på forumet som har bekjentskaper innen Finnair? Jeg søker info om siste MD-11-flighten og ønsker å få en kontakt som jeg kan 'pumpe'. Vg send meg PM
Noen her på forumet som har bekjentskaper innen Finnair? Jeg søker info om siste MD-11-flighten og ønsker å få en kontakt som jeg kan 'pumpe'. Vg send meg PM
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Sep 2010 #2 Re: Kontakter i Finnair??? Send en PM til AYnar (The Ticketor)
hmm273 Collector Medlem 27 Sep 2010 #3 Re: Kontakter i Finnair??? Wildo Takk Andreas LN-MOW said: Send en PM til AYnar (The Ticketor) Click to expand...
Re: Kontakter i Finnair??? Wildo Takk Andreas LN-MOW said: Send en PM til AYnar (The Ticketor) Click to expand...
jcnorway Moderator Staff member Medlem 27 Sep 2010 #4 Merk at "The Ticketor" ikke har vært innlogget på forumet på flere måneder, så det kan bli lenge å vente på svar...
Merk at "The Ticketor" ikke har vært innlogget på forumet på flere måneder, så det kan bli lenge å vente på svar...
hmm273 Collector Medlem 27 Sep 2010 #5 Takk, den er notert. jcnorway said: Merk at "The Ticketor" ikke har vært innlogget på forumet på flere måneder, så det kan bli lenge å vente på svar... Click to expand...
Takk, den er notert. jcnorway said: Merk at "The Ticketor" ikke har vært innlogget på forumet på flere måneder, så det kan bli lenge å vente på svar... Click to expand...