Kombinere SAS PLUS og GO Oslo-Svalbard?

meliiis

ScanFlyer Silver
Er det noen regler jeg ikke har fått med meg?? :/

Prøver å booke BOO-LYR-BOO med PLUS på utreise og GO på retur, men velger jeg PLUS ut kan jeg ikke velge GO hjem, og motsatt.. (Prøvd med bonuspoeng, samme opplegg)

EDIT: bestiller jeg kun fra oslo går det fint.. Kan jo og bare bestille 2 enveis, men lurer fortsatt på hvorfor det ikke går?

Last edited:
Re: Kombinere PLUS-GO Svalbard

Er det noen regler jeg ikke har fått med meg?? :/

Prøver å booke BOO-LYR-BOO med PLUS på utreise og GO på retur, men velger jeg PLUS ut kan jeg ikke velge GO hjem, og motsatt.. (Prøvd med bonuspoeng, samme opplegg)

EDIT: bestiller jeg kun fra oslo går det fint.. Kan jo og bare bestille 2 enveis, men lurer fortsatt på hvorfor det ikke går?

Teknisk feil på SAS sine nettsider, ikke spør hvorfor.

Ring inn så fikser de kombinerte GO/Plus billetter for deg uten problemer

Prøvde å ringe inn, fikk ikke til annet enn pluss, det var ikke ledigg i go på ene strekket sa han. Selv om jeg fikk det opp når jeg søkte. Prøvde å forklare at jeg ikke fikk kombinere men neida det var ikke ledig, derfor..

Prøver nå å søke enveis å det er ledig, men se på poengprisen? 9000?
.
NmFkY2VV.jpeg

At det skal være så vanskelig.. får vel bare bestille pluss begge veier da, er bare 5000 ekstra poeng...

Prøvde å ringe inn, fikk ikke til annet enn pluss, det var ikke ledigg i go på ene strekket sa han. Selv om jeg fikk det opp når jeg søkte. Prøvde å forklare at jeg ikke fikk kombinere men neida det var ikke ledig, derfor..

Prøver nå å søke enveis å det er ledig, men se på poengprisen? 9000?
.
NmFkY2VV.jpeg

At det skal være så vanskelig.. får vel bare bestille pluss begge veier da, er bare 5000 ekstra poeng...

Jeg fikk også opp 9000 poeng som enveispris da jeg skulle bestille en reise fra LYR til TRD en gang. Den kom opp som SAS Go, og jeg var skuffa over at den ikke kosta 6000p som enveisbilletter jo skal koste i Go. Svaret viste seg å være at LYR-OSL var utsolgt i GO, slik at billetten ble utstedt i Plus fra LYR til OSL og Go fra OSL til TRD. Jeg fikk ikke opp noe som helst av tilgjengelighet for bare LYR-OSL i Go, men den kom altså opp til 9000p i Go hvis jeg valgte en annen sluttdestinasjon etter OSL.

Ergo, det ble plutselig et smutthull i systemet som gjorde det mulig å få enveisbilletter i Plus til 9000p i stedet for den vanlige prisen på 12 000p. Jeg benyttet meg aldri av billetten fra OSL-TRD...

Jeg regner med at dette forklarer det du opplever, håper det er til nytte.
Hvis du bestiller den til 9000p vil altså deler av turen være i Plus :)

Back