Kluss med Cashpoints hos Norwegian

C130

ScanFlyer Gold
Ikke enkelt å få brukt Cashpoints hos Norwegian tydeligvis....
Pensjonist Ole Magne Hansen skulle bruke Cashpoints som delbetaling for en flybillett, men ble trukket for hele beløpet av kortet; ingen Cashpints ble trukket.
Masse kluss etter det uten å få nevneverdig hjelp hos Norwegian.
Ikke før TV2 hjelper deg tok saken :-)
Fra TV2:
Hansen ringte til Norwegian flere ganger i håp om å få noen konkrete svar på hva som hadde skjedd og om det kunne rettes opp.
– Jeg snakket med forskjellige mennesker, og de var jo imøtekommende til tusen. De skulle fikse og de skulle ordne opp og alt, forteller Hansen.
Han skulle få beskjed fra dem i løpet av kort tid, men ingenting skjedde.
https://www.tv2.no/underholdning/11192013/
 
Ikke enkelt å få brukt Cashpoints hos Norwegian tydeligvis....
Pensjonist Ole Magne Hansen skulle bruke Cashpoints som delbetaling for en flybillett, men ble trukket for hele beløpet av kortet; ingen Cashpints ble trukket.
Masse kluss etter det uten å få nevneverdig hjelp hos Norwegian.
Ikke før TV2 hjelper deg tok saken :-)
Fra TV2:

https://www.tv2.no/underholdning/11192013/

Jeg så innslaget i TV2 Hjelper deg.
Den totalt manglende evnen til Norwegian's kunde"service" til å raskt løse denne situasjonen, er skremmende.
At Norwegian nektet å stille til intervju er vel bare en bekreftelse på at de ikke hadde noe å forsvare seg med. Systemet har vel egentlig fungert etter hensikten - å skape så mye krøll for kunden at han til slutt ikke gidder mer...
 
Det er ingen tvang til å fly med Norwegian. Er man misfornøyd med produktet eller kundebehandlingen er det bare å begynne å fly med noen andre. Slik fungerer fri konkurranse heldigvis.

Espen
 
Bare å brenne cashpointkortet og hate Norwegian.... fram til neste gang man skal kjipe ut på en flybillett til Spania :D

Så lenge forbrukerrådet/tilsynet får beskjed og kan gi eventuelle sanksjoner så er vel det det beste som kom ut av saken :)
 
Back
Top