KLM med tilbud til Durham Tees

gustavf

Moderator
Medlem
Det er ikke ofte det dukker opp tilbudsmail med destinasjoner jeg ikke har hørt om, men for de som vil til Yorkshire eller trenger 4 billige Skyteam flighter, så kan Durham Tees Valley Airport for 1.324 kr være et bra tilbud.

KLM: Durham Tees Airport 1.324,-

Så ut til å være veldig god tilgjengelighet. Var tilbud på en del andre destinasjoner også, men ikke noe å rope hurra for.

KLM har også tilbud til London Heathrow på utvalgte dager i August/September til 1385. Perfekt pris for en spottertur, kanskje?

Måtte også slå opp Durham Tees. Uheldigvis fant jeg ikke noe spennende å se eller gjøre i regionen.

Måtte også slå opp Durham Tees. Uheldigvis fant jeg ikke noe spennende å se eller gjøre i regionen.

Den ligger nært nasjonalparkene Yorkshire Dales og North York Moors, vakre steder begge to hvis man liker denne typen ferie. Ellers er det lite å gjøre der ja, i og med at de større stedene i nærheten er dekket av NCL, LBA og MAN.

Kanskje de har noen Darlings i Darlington (som vel er den nærmeste store byen), og det skulle ikke forundre meg om de også har noen pub'er der hvor man kan drikke seg fra sans og samling for en liten skilling??

BF:fly

Last edited:
Kanskje de har noen Darlings i Darlington (som vel er den nærmeste store byen), og det skulle ikke forundre meg om de også har noen pub'er der hvor man kan drikke seg fra sans og samling for en liten skilling??

BF:drunk

Alle steder hvor det bor flere enn 20 mennesker i UK har en pub sa er nok noen pubber i Darlington ja. Selv i en landsby hvor jeg er na i Skottland pa ca 1000 innbyggere kan jeg telle tre-fire pubber. God tur! :drink

Nå vet ikke jeg hva du liker og finner interessant, men som nevnt av andre her så er du nærme North Yorkshire Moors, med bl.a. en fin veteranjernbanetur mellom Pickering og Malton, om jeg husker rett. På denne turen kan man bl.a. stoppe i Goathland (eller Aidensfield, om man har sett "Med hjartet på rette staden" på TV). Man kan også ta turen til Whitby ved kysten, eller Robin Hoods Bay like ved. Det er vel ikke akkurat action pregede aktiviteter, men en særdeles flott del av England. Er man i Whitby så er det bare en drøy times kjøring til York, som er en av Englands fineste byer.

Har reist fleire ganger til/fra Durham Tees Valley Airport i forbindelse med at båten ligger ved kai i Hartlepool da den flyplassen ligger nermere en den i Newcastle...

Back