KLM med ruter til Miami og Columbo

Someone

Moderator
Medlem
KLM åpner to nye longhaul destinasjoner kommende vinter. Riktignok har de tidligere fløyet på begge

Miami blir 3x ukentlig med A330-200 mens Colombo blir 2x ukentlig med 787-9

http://airlineroute.net/2016/05/01/kl-miacmb-w16/

eff 30OCT16 Amsterdam – Miami 3 weekly
KL627 AMS1520 – 1940MIA 332 247
KL628 MIA2135 – 1225+1AMS 332 247
KLM last served Miami in March 2012
eff 31OCT16 Amsterdam – Colombo 2 weekly
KL873 AMS1330 – 0350+1CMB 789 15
KL874 CMB0550 – 1220AMS 789 26
KLM last served Colombo via Dubai in March 1997, with 2 weekly 747 and 747COMBI.
 
Ser stadig flere aktører snur seg mot Miami nå, begynner å bli lett å komme seg dit :)

Ja MIA har hatt en voldsomt økning i antall nye Europaruter i det siste. Er kanskje et resultat av at mange av de europeiske aktørene har utfordringer med å konkurrere mot MEB3 og dermed ser vestover.
 
Ser stadig flere aktører snur seg mot Miami nå, begynner å bli lett å komme seg dit :)

Ja det er litt rart dette, MIA ble jo sett på som en low yield destinasjon, og dermed ikke så mange som satset på den.

Melkerutene til Asia er presset og yielden har falt betraktelig der de siste årene. Kan være derfor vi ser flere ruter vestover.
Sør Amerika har fremdeles rimelig høy yield, er vel neste marked som kommer til å blir presset med nye aktører som feks Norwegian.
 
Ja det er litt rart dette, MIA ble jo sett på som en low yield destinasjon, og dermed ikke så mange som satset på den.



Melkerutene til Asia er presset og yielden har falt betraktelig der de siste årene. Kan være derfor vi ser flere ruter vestover.

Sør Amerika har fremdeles rimelig høy yield, er vel neste marked som kommer til å blir presset med nye aktører som feks Norwegian.



Mulig yielden til MIA nå er bedre og de selger flere businesseter dit nå.

Sør Amerika sliter delvis om dagen, økonomien i Brazil går jo relativt dårlig og det merker nok flyselskapene. I tillegg har jo økonomien i Venezuela totalkollapset, selv om det har begrenset med ringvirkninger
 
Mulig yielden til MIA nå er bedre og de selger flere businesseter dit nå.

Sør Amerika sliter delvis om dagen, økonomien i Brazil går jo relativt dårlig og det merker nok flyselskapene. I tillegg har jo økonomien i Venezuela totalkollapset, selv om det har begrenset med ringvirkninger

nå er det vel Venezuela ikke vært så stor marked i forhold til andre marked

Buenos Aires er veldig bra dekket av de største flyselskapene fra Europa

Bogota har LH,AF,IB og der er det noe mer å hente

Santiago har KLM, AF, AZ, IB og tror nok det er mer å hente der
 
Back
Top