hellbilly ScanFlyer Blue 10 Mar 2009 #1 Hei På vår flight til ATL mellomlander vi i AMS. Benytter KLM faste gates til ATL? Regner med at det blir stress når vi ankommer AMS siden vi har bare 1t35m transfer tid. Greit å være litt forbredt Noen som har erfaringer med dette? mvh Bård A
Hei På vår flight til ATL mellomlander vi i AMS. Benytter KLM faste gates til ATL? Regner med at det blir stress når vi ankommer AMS siden vi har bare 1t35m transfer tid. Greit å være litt forbredt Noen som har erfaringer med dette? mvh Bård A
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 10 Mar 2009 #2 Nei, ingen av flightene har faste gater. Men du kan regne med at det blir fra E eller F delen. BF:cool2
Nei, ingen av flightene har faste gater. Men du kan regne med at det blir fra E eller F delen. BF:cool2
Savipix ScanFlyer Rusty 10 Mar 2009 #3 95 min är plenty på AMS om du frågar mig. Även med passkontroll till non-schengen.
J JoeW ScanFlyer Rusty 10 Mar 2009 #4 Savipix said: 95 min är plenty på AMS om du frågar mig. Även med passkontroll till non-schengen. Click to expand... Ja, da burde man ha mye å gå på! (Jeg har jo til og med overbevisende sagt til bestemødre på tur at 50 minutter går såååååå fint!).
Savipix said: 95 min är plenty på AMS om du frågar mig. Även med passkontroll till non-schengen. Click to expand... Ja, da burde man ha mye å gå på! (Jeg har jo til og med overbevisende sagt til bestemødre på tur at 50 minutter går såååååå fint!).
Keypoint ScanFlyer Airborne 12 Mar 2009 #6 Pleier å være E26, har vært det i de siste gangene jeg har vært der Koselig med KLM i hjørnet på E-concourse.. Last edited: 12 Mar 2009
Pleier å være E26, har vært det i de siste gangene jeg har vært der Koselig med KLM i hjørnet på E-concourse..
A akira Scanflyer Silver 15 Mar 2009 #7 E26 er det ja, my bad. Ble 3 ganger til ATL ifjor med LH, KL og DL, blander man da
hellbilly ScanFlyer Blue 16 Mar 2009 #9 Takk for svar Greit å vite på forhånd. Liker å ha kontroll på alt før avreise hehe