Klart for rosévin

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Re: Klart for rosévin

Kan være at Dinside blander litt i kortene og ikke helt klarer skille mellom søtere (enn tørr) og søt. For som de selv skriver så er en vin annerledes ombord i fly enn på bakken, så får vel smake den der før man kan gi noen dom

Når vi snakker om kaptein, hakke sett han aktiv her inne i det siste? Tenkte på det her om da'n. Så Stein; du blir savnet! :)

Nå får du snart en kaptein på nakken ! :) Il Mimo må man ha. Men en Sancerre har også overrasket så langt i år.

Vin er vel noe av det som treffer mest i kategorien smak og behag, men jeg har aldri vært noe for disse italienske vinene som det har vært en liten blest om i noen år i visse miljøer (dette går overraskende nok i sykluser). Jeg ser de har noen gode røde, men rosèvinene deres har aldri falt i smak.

:FRA

Dette er en meget, meget god rosè som jeg har tatt livet av en god del:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/rosevin/frankrike/ch-de-pibarnon-bandol-rose-2010/sku-4955801

Når vi snakker om kaptein, hakke sett han aktiv her inne i det siste? Tenkte på det her om da'n. Så Stein; du blir savnet! :)

Han er innom innimellom, men han stakk soerover i dag og da er han neppe paa nett foer han kommer hjem.

Back