• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjøpe fly?

Re: Kjøpe fly?

Og dersom man ikke har lyst å kjøpe en ganske dyr Dash, kan man kjøpe et helikopter for sine egne penger istedet. ;)

http://www.gizmag.com/go/4628/

Flying is not a sport generally associated with those people who are light of wallet – which makes the Mosquito Ultralight helicopter something of a rarity. The entire kit for the Mosquito can be purchased for US$20,000

Ellers er det en jævlig diger BBJ ledig etter at eieren døde før levering ...

N458BJ (HZ-HMS1) B747-8JA BBJ Prince Sultan Bin Abdulaziz Flown from San Bernardino, CA to Lackland AFB, TX for painting.

L/N 1446 C/N 40065 B747-8JA BBJ N458BJ (HZ-HMS1)
PRINCE SULTAN BIN ABDULAZIZ
Dep SBD 13:38 PDT Arr SKF 17:48 CDT
Call Sign N458BJ Hex Code A58FF6 (710335)

It is understood the owner has recently died & the future of the aircraft is uncertain.

Ellers er det en jævlig diger BBJ ledig etter at eieren døde før levering ...

Jeg har følelsen at WF ikke vil tilby deg den jobben ;)

LN-MOW - "Jeg foreslår å bytte ut alle Dash8'ene med 747BBJ"
L Kobberstad - "God ide, hvordan fungerer de på kortbane-nettet?"
LN-MOW - "Det gjør de ikke, men det gjør det behageligere for meg mellom ATL-BOO! Og gjøre meg blant de kuleste gutta på flyprat.no"
L Kobberstad - "Go ahead"

:colgate:

Jeg har følelsen at WF ikke vil tilby deg den jobben ;)

LN-MOW - "Jeg foreslår å bytte ut alle Dash8'ene med 747BBJ"
L Kobberstad - "God ide, hvordan fungerer de på kortbane-nettet?"
LN-MOW - "Det gjør de ikke, men det gjør det behageligere for meg mellom ATL-BOO! Og gjøre meg blant de kuleste gutta på flyprat.no"
L Kobberstad - "Go ahead"

:colgate:

Og man sier at "LIKE" knapp ikke er nødvendig her :)

Back