• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjempeglad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fantastisk våk opp etter premieren på Reiseradio`n FM747 Kristansnad... Stående apllaus for gjengen med reiselivsamatører som gjorde en litt annerledes presentasjon for byens reisebyråansatte i gå... Nå venter morgentoget til Oslo... Ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'Kjempeglad tirsdag morgen...'

Strålende god morgen fra Tromsø

Her skinner solen fra en skyfri himmel nok engang, begynner nesten å bli lei finværet nå :D

Ha en flott tirsdag alle sammen, her venter dobbelvakt

:nor

God steinkald morgen fra Oslo :)

19 knallblå minusser på kløfta idag tidlig,men flott vær og praktfull solnedgang.

Ellers en fin dag, samt at jeg og samboer har vært sammen i 18 måneder idag *feire*

Kos dere i vinternorge folkens :D

God morgen fra Tana. Her er det -15 grader i dag og ellers fint vær. Rene sommeren til å være denne plassen med andre ord.

Selv om det ble litt tull og ball med reisen i går, hadde vi en fantastisk flott flytur fra TOS til VDS i går. Det var helt klart vært og det så vidt begynt å skumre. Vi fløy rett over Alta og hadde utsikt både til Loppa, Øksfjord, Sørøya, Seiland, Stjernøya og helt til Hammerfest.

Mens EB tok morgentoget, tok jeg morgen flyet til Oslo. Slet med omgangssyke i natt, som er noe dritt, bokstavelig talt, så jeg var nok ikke så frisk som jeg trodde da jeg begav meg på Kjevik i dag morges. Jeg angrer nå på at jeg reiste, og leter etter en ledig sofa.

Slutter nå! Må på dass!!!:skep

BF:skep

God morgen fra Skottland...er her det graatt og trist og en halv cm med sorpe paa bakken som kom i natt:(

Ellers blir det lesing, lesing, lesing ogsaa fotball!...go on Barca

Originally posted by Bizflyer

Slutter nå! Må på dass!!!:skep

Har du ikke traadloes .. ??? :D

God morgen fra ATL ogsaa! Hadde hellet med meg i gaar kveld. Det ble satt opp en 763 istedet for 757 fra Vegas saa jeg fikk oppgradering. Og paa F faar man faktisk noe aa spise ogsaa! Saa etter en gin/tonic og et noe tvilsomt kylligmaaltid, var jeg egentlig fornoeyd med livet, der jeg satt i storstolen.

Dagen blir brukt til klesvask og andre huslige sysler. Lukter fortsatt jetfuel etter gaarsdagen, saa naa skal jeg i badekaret! Ellers blir det litt rapportskriving og litt forberedelser til neste tur .. som muligens blir avlyst pga en L-1011 som fortsatt sitter i Abu Dhabi (vedlikeholdssjekk).

Back