K Kanon ScanFlyer Gold 3 Sep 2013 #2 Flotte panoreringer :up: Noe sier meg at du brukte litt lengre lukkertider enn 1/500s som jeg holdt meg på :lol:
Flotte panoreringer :up: Noe sier meg at du brukte litt lengre lukkertider enn 1/500s som jeg holdt meg på :lol:
Halvorsn ScanFlyer Molded 4 Sep 2013 #3 Vakre bilder, og nydelige dragninger og fartsfølelse i bildene!
J Jerry ScanFlyer Blue 4 Sep 2013 #5 Kanon said: Flotte panoreringer :up: Noe sier meg at du brukte litt lengre lukkertider enn 1/500s som jeg holdt meg på :lol: Click to expand... Bare litt, ikke noe fancy 1/80-1/200, etter 4 dager i Radom jeg er litt trøtt toftos said: Flotte bilder, gøy å se hvor mye action du får i bildene dine Click to expand... Bra piloter mye action, detter er deres fortjenesten
Kanon said: Flotte panoreringer :up: Noe sier meg at du brukte litt lengre lukkertider enn 1/500s som jeg holdt meg på :lol: Click to expand... Bare litt, ikke noe fancy 1/80-1/200, etter 4 dager i Radom jeg er litt trøtt toftos said: Flotte bilder, gøy å se hvor mye action du får i bildene dine Click to expand... Bra piloter mye action, detter er deres fortjenesten