Kampanje ARN-EWR med MH

Billigste jeg finner på nettsidene til MH er 1100 SEK pr vei + skatter og avgifter, totalt 4515 SEK tur/retur.

Tja, om du gir meg noen datoer du har lyst å reise, så kan jeg sjekke saken for deg. Prisen er ikke tilgjengelig på samtlige avganger.

Sjekket f.eks. avreise 13. juni og retur 20. juni.

Billigste jeg finner er 1100 SEK pr vei. Kan jo godt hende at tilbudet ikke er publisert på nettsidene ennå da :) Var bare nysgjerrig.

Da er det en feil et sted, for den prisen er tilgjengelig på akkurat de dagene. Skulle det bli aktuelt med tur, så er det bare å ta kontakt.

Det var vel bare fortsettelsen ARN-JFK som skulle nedlegges, ARN-KUL skulle bestå.

BF:cool2

Såvidt jeg fikk med meg her på Scanair, så var det snakk/rykter om at ARN-EWR skulle legges ned, men så skulle den visst ikke det allikevel. Billettøren kan sikkert bekrefte.

Såvidt jeg fikk med meg her på Scanair, så var det snakk/rykter om at ARN-EWR skulle legges ned, men så skulle den visst ikke det allikevel. Billettøren kan sikkert bekrefte.

jaja! Samma byen - annen flyplass! Kan ikke huske alt, heller!!;)

BF:cool2

Her tror jeg MH har vært litt uheldig med tekstforfatteren. Kun 8941 EUR til Perth og 9749 EUR til Adelaide (og det er inkludert skatter og avgifter, selvfølgelig uten skjulte kostnader og må kunne karakteriseres som en "Super Saver"-pris) :colgate:

Tatt fra Flyertalk:

Attachments

• screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    53.1 KB · Views: 66
  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    59.5 KB · Views: 66
Last edited:
Back