Kald og hvit onsdag på Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Røros Hotell. Peisen i lobbyen er det alltid fyr på og på hotellet har vi heldigvis nok kaffe. Glad det ble bil hit i går og hjem i morgen - for så langt denne uken så er tre av fire avganger kansellert pga av vær. Nå frokost og så møte med den nye flyoperatøren på Røros. Best onsdag ønskes.

Re: Kald og hvit onsdag på Røros

God morgen fra Scandic Hell. Her blåser det som f så det blir drosjebil bort til Sixt. De hevder de har vunnet mange frokost-priser - da tenker jeg juryen er den samme som valgte Qatar som et godt sted for foppal-VM.

ETA Knausen 23.00

Morn fra Forus. Siste vakta før jeg tar en uke fri og det skal bli digg. Planen er å komme seg til Telemark i morgen så får vi se hvilken vei vi tar... Ha en fin en!

God ettermiddag fra KUL eller KLIA. Avhengig om man vil bruke en tre- eller firebokstavsforkortelse. Straks skal Malaysia Airlines fly meg til Jakarta. Ha en fin dag.

5aeb7d20d18509a3f99f0183aea22605.jpg

Last edited:

God ettermiddag fra Vang Vieng.
Her er andre etappe på turen fra LuangPrabang og sydover over og vi har fått sjekket inn på hotell og fått oss massage og nå nytes det lunsj.
Uten en sollid 4-hjulstrekker hadde det ikke vert mulig å kjøre den ruten vi valgte, veien var vilt dårlig, men for en utsikt langs veien, fy flate ass.
Ha en strålende onsdag :)

50d6f1cb8362d292c24135bf564214d8.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Solli plass. Surt, kaldt og mørkt i Oslo - men det skal visst bli bedre. Forberedelse til neste ukes reise til Toronto står på programmet i dag.

Morn fra Tønsberg. Vått og grått og det loves en 7 røde ute i løpet av dagen. Lite vinterlig stemning her, så da får man heller hente en kaffe til

God formiddag fra Jåttå,
Friskt her over i sørvest i dag ja. Det nærmer seg desember og da er det ikke uvanlig med juni-vær her på flatlandet.
Morgenmøter ferdige , det blir jobbing på tastaturet ut over dagen.
Senere kvartals møte i FMS.
Fikk hyggelig post fra Pandion i dag morges.
Ha en fin dag.

Fikk hyggelig post fra Pandion i dag morges.
Ha en fin dag.

Sweet! Gratulerer.

God dag fra Lillestrøm. Slappfiskuken fortsetter, og det har det vært litt behov for.

Ha en best dag. Onsdag, eller noe

Mårn mårn .. Da var man igang med ukens siste arbeidsdag. Grått og trist ute, men det skal klarne opp til Thanksgiving. Den dagen i året jeg er glad jeg ikke jobber nede på ATL ..

Radioen er fininnstilt, kaffen er finsilt og hodet er .... fint. Men litt tungt. Men får fokusere på det som kommer først. Lunch.

God kveld fra Lysaker. På vei til byen for å få noe å spise ned hyggelige kolleger. Kona hadde laget litt sashimi til meg hjemme før avreise i tilfelle små porsjoner. Hun sa jeg ikke fikk komme hjem før tidligst 23.00, men det skal vi nok bli to om.:zzz

Back