Junibilder fra Twin Otter #1.

Flotte bilder, også selveste "Tunnan" i lufta også! Den visste jeg ikke skulle komme.

Du har ikke tilfeldigvis fått bilde av T-33 også?

Flotte bilder, også selveste "Tunnan" i lufta også! Den visste jeg ikke skulle komme.

Du har ikke tilfeldigvis fått bilde av T-33 også?

Hei, fikk dessverre ingen brukendes bilder at T-33. De fløy så høyt oppe. Men skal sjekke en ekstra gang i bildene mine jeg...

Fortsatt juni. Rakk en rask tur ut til Sola før kveldens fotballkamp. Greit med litt frisk luft etter lang dag på kontoret. Hovedmålet var å få tatt bilde av min andre SunExpress maskin...

TC-SUU - 737-86Q(WL) by nosalthe, on Flickr

Mission accomplished.

Virkelig mange nydelig bilder her ja. Må bare si wow mye bra og kjekke bilder her altså, takker for titten på veldig bra bilder. :D

Veldig flotte bilder. Ble litt fascinert av virveleffekten rundt propellene til C-160.

Vet ikke om dette har blitt kommentert før, men ser at norske F-16 stort sett er bestykket med skarpe raketter, også på show, hvor andre land enten har tomme pylons eller dummy raketter?

Veldig flotte bilder. Ble litt fascinert av virveleffekten rundt propellene til C-160.

Vet ikke om dette har blitt kommentert før, men ser at norske F-16 stort sett er bestykket med skarpe raketter, også på show, hvor andre land enten har tomme pylons eller dummy raketter?

Tusen takk. Jeg digger også samme effekten med propeller. Skjønner ikke helt hvordan og når det oppstår. Men jeg tror det har noe med kondens å gjøre. Uansett veldig veldig kjekt når jeg får gode bilder av den effekten.

Når det gjelder F-16 og våpenlast under oppvisninger er jeg ikke noen ekspert. Vi får satse på noen andre svarer. Har faktisk ikke tenkt over det før nå. Men de rakettene ser jo ganske så ekte ut...

Dagens fangst. Fire briter faktisk.

Vi tåler et bilde til av vakre G-PBYA. Overnattet på Sola på vei hjem til Duxford. Taxer ut etter å ha fylt drivstoff ved "GA-tanken". (Stod parkert på militær side).

G-PBYA - Catalina by nosalthe, on Flickr

Men før den kunne reise måtte disse to maskinene få komme ned. Royal Air Force kom plutselig med to Tornadomaskiner. Regner med de kom for å spise lunsj...

Tornado # 1 by nosalthe, on Flickr

Tornado #2 by nosalthe, on Flickr

Dagens andre høydepunkt for min del. British Airways kom med G-DBCB. En av disse gyldne duene altså. Og mitt første bilde av en BA maskin på Sola. Håper det blir maange fler og at de flyr her i mange år fremover slik at jeg får flydd BA ut i verden når jeg finner på at jeg har lyst til det....

G-DBCB - Airbus 319. by nosalthe, on Flickr

Back