Mornings fra beste vest.
Hvordan kan så mye brennevin bli til så tidlig våken?
Kan ha sammenheng med den kuleste serveringen på noen år;
Xich lo vika, Etoile og baren i andreetasje.
Ha en høstfarget en!
Glad frilørdag fra Ris. Nå dobbel espresso og nok av aviser - både på papir og i elektronisk versjon. Formiddagen byr på en treningsøkt - før 30 sekker ved skal bæres inn og opp - blir vel litt trening av slikt også. Ha en strålende lørdag!
God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Lang god frokost i dag. Rusle litt rundt i nabolaget og kanskje en liten tur i poolen før man setter nesen mot Hong Kong igjen. Registrerte ellers at Sukhumvit Road er tømt for salgsboder. Gjør det lettere å ferdes på fortauene om kvelden, men litt trist at det er slutt på nattmarkedene. Det samme gjelder visst i Siam og Silom også. En annen ulempe er at de noe tvilsomme elementene som ferdes i dette området blir mer synlig. Og så krysser jeg fingrene for at det blir en 747 som skal frakte meg til HKG senere i dag... Ha en strålende lørdag[emoji3]
God morgen fra verdens navle Lillestrøm. Senere i dag går ferden til OSL hvor en A321 og deretter en CRJ fra SAS tar oss til HAM via CPH. Første rad venstre side hele veien. Tilbake via ARN på mandag. Ved landing i ARN har min kone også oppnådd 45 turer med SAS i år. Alle privat.
Ønsker alle en staselig lørdag og en helg som er helt innafor!
God morgen fra toget på vei til Conwy. For å komme meg gjennom dagens program måtte jeg dra før Hilton hadde dratt igang frokosten. Så var det å ikke sovne på toget slik at jeg mister en av de 2 togbyttene jeg skal ha underveis. Idag er det altså Sainsbury Local som står for frokosten.
Ha en god en alle som er villig til å droppe et inkludert måltid for å oppleve enda mere.
God morgen fra Beitostølen. 0 grader og vindstille, så får vi se om det blir sol eller skyer utover dagen. Et stykke hjort ytrefilet er anskaffet for i kveld. Ha en fin dag
Så sitter man i TG-loungen på BKK og blomstrer... Kraftig regnvær fører til at flere avganger er forsinket også TG606 til Hong Kong. Får trøste meg med at jeg inntil videre har fått et boarding pass som bekrefter 2. etasjen i 747 HS-TGY. Så får vi håpe vi kommer oss av gårde i løpet av kvelden...
Go lørdag. Ikke så mye på tapetet foreløpig annet enn litt indretjeneste, men får vel komme meg ut av døra snart. Det er litt deilig å tenke på at neste lørdag så er man i Armenia og får se litt av Yerevan. Deilig at landet er visumfritt for nordmenn på turistreise.
God morgen fra Denver Tech. Ikke så mye på tapetet her heller, bortsett fra litt kaffesøl og et masseprodusert bilde. Et speil kan jeg også skimte, her jeg sitter i sengen.
For min del blir det nok en dag på messestand, etterfulgt av middag. 3-dagers messer burde egentlig være forbudt. 2 dager er perfekt. Da er det "jeg er entusiastisk til første dag" - dagen og deretter "nå er det siste dagen" - dagen. Siden dette er dag 2 av 3 er det bare "fy faen, det er nye 9 timer å stå og kuke" - dagen. Ja ja...
Elefanten og elgen daffer i senga, utforsker alle installasjonene på rommet og har vært i heftig kommunikasjon med Fnat Seasons for å rigge minibaren for søndagens ankomst. Det ser bra ut for dem og ille ut for han som skal betale.
G'morgen. Da var dagens andre kaffekopp unnagjort, Tales From The Tiger Moth ferdig avhørt på radioen og arbeidsdagen er godt i gang. Ingen stor aktivitet de ute ennå - man er vel like mårrasure og trette som meg.
Fruen er på vei hjem etter å ha stelt for Svigermor en uke og stormen er på vei bort. Det skulle vel omtrent jevne seg ut, skulle det ikke?
Solen titter ihvertfall frem og det ventes de vanlige 28 gradene ...
God kveld fra trøndelag, kalendern viser at jeg har 22 års dag men er ikke et tall å feire så det har vært en rolig dag. Ut på fly på torsdag, OSL venter som vanlig på meg