• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Juhuu, det er søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Juhuu, det er søndag!

God morgen fra Tunhovd!
Morgendisen ligger lavt, men alt tyder på en strålende dag. Det brummer i jøtulen, kaffen er kruttsterk og om litt skal det dufte frokost over propanen her.
Ha en høyhimlet avslutning på uken :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Last edited:
Re: Juhuu, det er søndag!

God morgen fra Oslo nord - solen er på plass og himmelen er blå - hva mere kan du forvente 18.september. Temperaturen var hele 9 grader kl 08:00 - ikke verst det heller.

Ha en flott dag der du er.

Jan

God morgen fra Sandaker. Relativt støl etter gårsdagens sykkeltur. Distanse og høydemeter merkes langt mer nå man har en vogn på slep. Frokost er for lengst inntatt, merker såvidt litt til at det var både god mat og god drikke i går. Her er vi alt ute og leker, selv om det ikke akkurat er veldig folksomt på lekeplassen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra tiggerstaden. Sitter inne og passer på at en PC klarer få inn de siste oppdateringene for Windows 10. Det er tredje dagen jeg prøver meg på det, men jeg har tidligere latt den gå for seg selv og det stopper og feiler stadig så prosessen trenger stadig pass. Har sittet og passet på oppdateringen og trykket på riktig knapp i over 3 timer nå. En av de mange tellingene opp til 100% har snart kommet seg til 70%. Håper maskinen har tygd seg ferdig før 12 slik at jeg kommer meg ut.

Ha en god en alle som stoler på at flyene går på noe mer stabilt enn Windows.

God dag fra Gamle Oslo. Er vel på tide å lage seg den klassiske søndagsfrokosten med to toast, to egg fra Ek, marmelade, jus og engelsk froost-tv. Deretter må jeg følge opp disse skrittene, kanskje en tur til Tjuvholmen og tilbake. Er en Bleken-utstilling der som kan være interessant og som jeg ikke fikk med meg forrige søndag pga fyllesyke.

Ha en fin søndag, med eller uten fyllesyke og/eller oppdateringer!

God morgen fra Lillestrøm. Litt bedre i formen idag, og det er jaggu godt. For nå begynner snart alle besøkende å samles i Oslo. Gleder meg veldig til tirsdag kl 14.30 når bussen kjører dem tilbake til OSL.

Elefanten er omsider også hjemme igjen, ettersom Bestemor er ute av sykehuset. Så han bare slapper av i sofaen sammen med bikkja.

Ha en fin dag.

God formiddag fra "sommer-Oslo". Det er jo en brukbar sommerdag her, med utelunsj i solveggen. Mekke litt mer på noe BA-prisanalyser ila dagen også for en medforumist. Aller først, mer kaffe.

God dag fra Flybussen. På vei til OSL for avreise til en konferanse som finner sted i Montreux. SK til CPH og deretter blir det SK/Cimber videre til Geneve. Ny flyplass og første gang til de to nevnte byer i Sveits. Har Plus-billetter, men siden det venter en leiebil i andre enden blir det ikke rare forsyningene fra tralla om bord... Nyt siste rest av sommeren[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

G'morgen, ja.. Her var det vått på utsiden da jeg våknet. Det trengtes!

En del småpuslerier som skal fikses før jeg setter kursen mot flyplassen i kveld. Kan kke helt si at jeg ser frem mot en smekkfull KLM-777 til natten, men har nå ihvertfall et godt midtgangssete. Ingen TSA Pre, fasttrack, kantine eller annen luksus, men jeg kommer vel frem likevel. Rett videre til Værnes og Mosjøen.

Og søndag morgen har blitt til søndag kveld. Startet dagen i Bodø, der et møte ble avsluttet med felles ekspedisjon til flymuseet. Deretter fraktet DY meg tilbake til Oslo.

G'morgen, ja.. Her var det vått på utsiden da jeg våknet. Det trengtes!

En del småpuslerier som skal fikses før jeg setter kursen mot flyplassen i kveld. Kan kke helt si at jeg ser frem mot en smekkfull KLM-777 til natten, men har nå ihvertfall et godt midtgangssete. Ingen TSA Pre, fasttrack, kantine eller annen luksus, men jeg kommer vel frem likevel. Rett videre til Værnes og Mosjøen.

Uffda, lang natts ferd mot dag..?
Si ifra hvis du trenger buddy pass på AA, da flyr du første klasse, eller business
hvis det er fullt på F. Kanskje ikke praktisk med AA siden du bor i Atlanta?

Back