Default Jippi - onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe, aviser og forum. Noen timer på toppen av byen før det blir et møte med en svensk generalsekretær på Majorstuen i ettermiddag. Satser på en fin treningsøkt i kveld…og da nærmer det seg helg:-)

Morn fra Tønsberg. Her fant morgenfuglen ut at det var en dårlig idé å stå opp klokka 5, men det betyr ikke at jeg fikk sove igjen...
Får vel etterhvert stå opp og gjøre seg klar for avreise til TRF og videre til BGY før man ender opp sånn midt mellom Verona og Venezia i ettermiddag. Mistenker at det blir noe italiensk til både middag og dessert i dag

• Like
Reactions: EB
Mornings fra Asker. Effektiv morgen, så da har jeg allerede rukket fyre av noen "masemailer" før vi rusler til skole og jobb. En fotballkamp som krever kjøring, før vi også her må pakke i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra L1. Også her går det litt i Ryanair fra TRF til BGY, men for min del er det bare innsjekk for å vinne setelotteriet om litt under 2 måneder. Mener å ha lest et sted at selskapet er EB sitt favorittselskap :) En kjapp telling sier at det blir 8. flytur med Ryanair siden covid, alle på TRF-BGY eller BGY-TRF...

Ha det kjekt!

Last edited:
  • Haha
Reactions: EB
God morgen fra 390E
Godt å være på gang igjen etter noen dager med en alvorlig manflu. For å være grei mot kollega som måtte ta litt ekstra så skulle jeg følge opp en par spesifikke saker. Det gikk uten unntak til H…. Den ene var for høy, en annen hadde batterier som ingen fortalte om og den siste der hadde noen glemt å sende med batterier. Herlig smørje. Så da hadde jeg litt å drive med i går også. Egentlig helt greit.
Ennå bedre at det nå er bare tre dager før en uke ferie.
I kveld blir det å hilse på frisøren, så en får justert det gråsprengte noe

God onsdag ønskes

S

God morgen fra Grekerland. De drar på noe veldig med maten her så nå er det ut for å jobbe med dagens 20.000 skritt. De lurer på hvordan vi skandinavere klarer å holde oss slanke? Det å ikke spise tre fulle middagsmåltider om dagen hjelper jo litt. Så nå strand-jogg, strand-frokost og masse møter. Savner Knausen-banden.

God morgen. Sov lenge, men fikk likevel somlet meg innom gymmen. Nå er det lønnsamtale også samling resten av dagen.

Skal jo tures på fredag, men her pakker man stort sett hver for seg etter prinsippet "man kan ikke stole på andre enn seg selv".

God morgen fra hovedstaden.

Først og fremst, gratulerer med dagen til @Martin!

Uken for min egen del har vært av den tyngre sorten da min far gikk bort på mandag etter 18 års sykdom (Parkinson og demens). Et langt maraton for hele familien er over og nå gjenstår planlegging og organisering av bisettelse neste uke. Dette er jo også en del av livet.

Planen for dagene framover er bistand til alt det praktiske og formelle som må håndteres.

Ha en god onsdag alle sammen!

God formiddag fra Nürnberg, klar for dag to på messe. Har blitt to kvelder med saftig tysk husmannskost. Første kvelden på verdens eldste Bratwurst-kjøkken og i går på en restaurant som har vært i drift siden 1582. I ettermiddag går turen mot Memmingen for et leverandørmøte. Nevnte jeg været? Pissregn… Ha en tørrere onsdag 😀

Så kul tittel du har fått "oversheriffmester". Gratulerer!
Tror han ble utnevnt av Elefanten.

God morgen fra Lillestrøm. Litt hjemmekontor før det bærer avgårde på hva som ser ut til å bli årets neste siste helgetur på jobb. Det er nokså unikt for min del.

Men først en koselig lunch med Prinsessa.

Ha en best onsdag!

God morgen fra hovedstaden.

Først og fremst, gratulerer med dagen til @Martin!

Uken for min egen del har vært av den tyngre sorten da min far gikk bort på mandag etter 18 års sykdom (Parkinson og demens). Et langt maraton for hele familien er over og nå gjenstår planlegging og organisering av bisettelse neste uke. Dette er jo også en del av livet.

Planen for dagene framover er bistand til alt det praktiske og formelle som må håndteres.

Ha en god onsdag alle sammen!

Parkinson er jævlig. I mangel på en medfølelses-reaksjons-smiley, satte jeg to ølglass som skåler for far din.

Hello fra barnehagens parkeringsplass hvor jeg slår ihjel 15 min til "dørene åpnes" for henting.

God morgen fra Chile. Straks av gårde på trening før det blir diverse ærend. Pakking til morgendagens tir til LIma i kveld. Ha en bra dag.

Eftan frå Trondheim. Dagen har vore tilbringt meget nær TRD, utan å vere på TRD. Meget happy med å klare å rekkje fotballkamp for minste kidd nesten i tide sjølv om det var nesten like langt frå byn, i motsatt ende.

Snart må det vel bli nokre normale arbeidsdagar?? I morgon kjem opphavet på besøk nokre dagar. God kveld, med eller utan drone...

Back