• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jetliner Cabins

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Heisann!

Scanair.no har det over lenger tid ligget ute reklame for en bok med navnet Jetliner Cabins. Den høres jo interessant ut. Men før jeg eventuelt bestiller den lurte jeg på om det var noen av forumets medlemmer som har boken og kan fortelle meg om den er verdt pengene eller ikke. Kanskje en liten beskrivelse av hva den inneholder?

Takker så meget på forhånd for hjelpen!:spin:

YES!!! Den er verdt pengene sine. Jeg har kjøpt den selv, og den er ganske interessant. Den tar for seg forskjellige aspekter ved nettopp - kabinen på store passasjerfly - galley, seter, design etc

Jeg digger den, men så er jeg altså svært spesielt interessert... Men det er kanskje de fleste andre her på forumet også...? :)

Kjøpte dere den via den nett-sjappa som det reklameres for på scanair.no eller er den å finne i en bokhandel her til lands?

tror du sliter med å finne den i norske bokhandler - bestill den på Amazon (gjerne via linken fra Scanair.no) og så leveres den i posten (husk - det er ikke toll/mva på bøker!) på et par dager. Amazon ruler!

Når vi snakker om bøker... Fant frem bok om DC-9 i går. der var det mye bra. Liker godt de første tegningen av DC-9 med motorer under vingene og samtidig tidlige tegninger av 737 med motorer bak på flykroppen... Begge endret meninger eller så de hverandres tegninger?

Du hadde ikke bare fått i deg litt for mye vin og byttet om bøkene?:p :D :cheers:

Nope... Boken blir kanskje med på tirsdagens treff - så da kan du se selv - men da skal jo du også drikke!!!

Back