Originally posted by Tommy777
, retur 1600ish med E190
Originally posted by LN-MOW
, retur 1600ish med E190
Da faar du andre omgang av Sunderland-Fulham i seteryggen... :up:
Originally posted by Martin
Flott rapport!
Den har hvertfall fått meg til å vurdere selskapet når jeg over til sommeren igjen.
Du vet ikke om de lar deg bestille med norsk kredittkort og adresse?
Originally posted by Bizflyer
Jøss Tommy!
Har du allerede nok poeng på både Stjernealliansen og eneverdenalliansen siden du har begynt på å fly på den blå siden nå??
BF:cool2
Jøss Tommy!
Har du allerede nok poeng på både Stjernealliansen og eneverdenalliansen siden du har begynt på å fly på den blå siden nå??
Nei, dessverre.. Jeg har kun 1K og AA Gold i boks til nå, jobber med EBG.. Jeg betalte ikke denne billetten, derfor hadde jeg ikke noe valg. Dog var det en FRISK opplevelse.
Jøss Tommy!
Nei, dessverre.. Jeg har kun 1K og AA Gold i boks til nå, jobber med EBG.. Jeg betalte ikke denne billetten, derfor hadde jeg ikke noe valg. Dog var det en FRISK opplevelse.
Originally posted by SQ 777
Takk for skikkelig topp info om JetBlue. :lightbulb Kan raskt bli et alternativ, selv om jeg ikke akkurat vet når !:exclamati :exclamati
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.