Jet2com pics og video

Vist du har stor minnebrikke så hadde det vært lurt å sette bildeoppløsningen på det høyeste, for da blir ikke bildet så lite når du beskjærer. Og bildet blir penere:)

bildenoppløsning var allrede på det høyeste...... og minnebrikken e på 8 GB

men greit.. ska fortsette å forsøke gjøre bildene bra så mulig..

Ikke glem at det er B767 som er fotografen. H*n har tatt bilde på sin måte som h*n har tatt med 55mm som var full zoom på det objektivet h*n hadde tilgjengelig. Selvfølgelig kunne h*n beskjært litt, men hva så? Jeg synes situasjonen ble fanget ganske bra og det er godt noen får med området rundt. Det blir svært sjelden, om ikke aldri, vist frem. Skal dere se nærbilder så ligger det masse av dem fra denne hendelsen her på forumet.

Og så synes jeg man kan ta en annen tone når man kommer med kritikk. Utsagn som at man ikke vil ha slike bilder hjelper lite. Det er bedre å si det på en mer hyggeligere måte, samt å si hva som kunne vært bedre og hva som skal til. Hvis man synes at det virkelig er så ille synes jeg at man kan spare seg for slike kommentarer. Det hjelper ikke akkurat til med å skape en hyggelig stemning her på forumet.

At noen bildene kan virke uskarpe (nevner det selv om det kanskje ikke er nevnt) er nok bare Photobucket sin feil. De komprimerer bildene heftig og å la PB nedskalere størrelsen på bildet er heller ingen særlig god ide. Det kan lett gjøres i et bilderedigeringsprogram, samt at da kan man skarpe bildet litt opp.

Last edited:
Back