Jet Time snupper SAS-kunde

Re: Jettime snupper SAS-kunde

Og da kom JT ud med et underskud på 16. mill
ud af en omsætning på 250.mil. Dkk
Dette begrundes med høje fuelpriser i 2008, samt
engangsinvesteringer i teknisk vedligehold.
(man havde planlagt at outsource vedligehold til Sterling) :(

For 2009 forventes betydeligt positivt resultat !

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=20001
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Relativt gode resultater tatt året og veksten deres i betrakting.
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Synd at jyderne ikke længere kan flyve med SAS-charter. Absolut bedste produkt på markedet er SAS A321 Comfort Class, men det er åbenart for godt til StarTours og Stig Ellings gæster - selvom han tidligere har pralet rigtig meget med dette produkt. Sjovt nok fortæller den ellers så medieglade Stig Elling ikke så meget om at deres produkt nu bliver betydeligt dårlige fra Jylland...

Synd for SAS og ikke mindst jyderne

(Ikke at jeg har noget imod Jettime - det skulle efter sigende være et ok charterselskab, men her er stadig tale om max-config 737 og uden Comfort Class - absolut ikke mit første valg, men det er charter nu som udgangspunkt ikke. Så hellere bedre benplads, mere bagage, bonuspoint, fleksible rejsetider m.v. på rutefly. SAS Charter på Comfort Class var dog et ganske godt produkt, men åbenbart for godt til Startours gæster)
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Synd at jyderne ikke længere kan flyve med SAS-charter. Absolut bedste produkt på markedet er SAS A321 Comfort Class, men det er åbenart for godt til StarTours og Stig Ellings gæster - selvom han tidligere har pralet rigtig meget med dette produkt. Sjovt nok fortæller den ellers så medieglade Stig Elling ikke så meget om at deres produkt nu bliver betydeligt dårlige fra Jylland...

Synd for SAS og ikke mindst jyderne

(Ikke at jeg har noget imod Jettime - det skulle efter sigende være et ok charterselskab, men her er stadig tale om max-config 737 og uden Comfort Class - absolut ikke mit første valg, men det er charter nu som udgangspunkt ikke. Så hellere bedre benplads, mere bagage, bonuspoint, fleksible rejsetider m.v. på rutefly. SAS Charter på Comfort Class var dog et ganske godt produkt, men åbenbart for godt til Startours gæster)

Det var godt du skrev komfort Class, for da SAS ændrede deres A321
configuration fra 184 til 198 pax, ligestillede de sig selv med alle
andre charteroperatører !

Er i øvrigt spændt på om JT forlænger deres leasingaftaler,
når de udløber, eller de vælger at opgradere til 737 NG :)
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Hørte også en tidligere guide (opprinnelig fra Jylland!) klage over at Jettime skulle ha så gamle slitne fly, og at det var dumt man gikk bort fra SAS. Jeg har da vært ombord en JTG-maskin en gang, og "merket ikke noe spesielt" - er de virkelig så slitne?
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Mener B733'erne til JT er produsert mellom '87 og '89, uten at jeg får dobbeltsjekket dette her og nå. Med andre ord jevngamle med SAS sine MD'er.
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Hej, produceret i disse årene:

OY-JTA = 1987
OY-JTB = 1989
OY-JTC = 1987
OY-JTD = 1990
 
Re: Jettime snupper SAS-kunde

Hørte også en tidligere guide (opprinnelig fra Jylland!) klage over at Jettime skulle ha så gamle slitne fly, og at det var dumt man gikk bort fra SAS. Jeg har da vært ombord en JTG-maskin en gang, og "merket ikke noe spesielt" - er de virkelig så slitne?

Har vært ombord i en ja...aner ikke registering, men denne var til de grader sliten innvendig...
 
Back
Top